1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry w wersji elektronicznej (Holandia)

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Oczko25, Luty 23, 2013.

1. Oczko25

Oczko25 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich, uprzedzam że jestem zielona w sprawach xbox dla tego zwracam się do Was z ogromną prośbą. Zakupiłam xbox 360 w Holandii tutaj też mieszkam,do konsoli zostały dołączone 3 gry, 2 na płytkach i 1 do pobrania czyli ( kod z karty przedpłaty ) i tu zaczyna się dla mnie ogromny problem wpisuje kod; wszystko pieknie, ładnie do momentu gdy wciskam POBIERZ TERAZ, za kazdym razem wyświetla się wiadomość że w tej lokalizacji kod nie może być zrealizowany. Bardzo proszę o pomoc, Madzia

~Nazwa tematu nie opisuje problemu. A powinna.
    ~wymoderowano tytuł wątku//Luke

2. Lotnik421 Xbox One

3. maja1920

maja1920 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Świętochłowice
    Jaki masz ustawuiny region w konsoli?

4. rafko

rafko Świeżak Świeżak

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Wrocław
    Gra ma blokadę regionalną, co oznacza, że musisz go pobrać z konta kraju zamieszkania. To znaczy, że jeśli mieszkasz w Holandii, to musisz go pobrać z konta zarejestrowanego na holenderski Xbox Live.

5. Obrazek25

Obrazek25 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6