1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry z allegro

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez swistak35, Sierpień 2, 2012.

1. swistak35

swistak35 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Jestem początkującym użytkownikiem xboxa. Przeglądając gry na allegro, natknąłem się na jakieś "super hiper oferty" i chciałbym wiedzieć co jest z nimi nie tak, bo chyba te gry nie mogą być aż tak tanie. Czy są to sposoby legalne, czy te gry nie są jakieś wybrakowane?

Przykład:
    Mortal Kombat + jakieś DLC
    Ta gra jest generalnie dość droga - a tutaj w cenie 20zł - o co cho? : ) Jest jakaś wybrakowana?

A tutaj przykład innego sprzedawcy, również bardzo atrakcyjne ceny:
    Your Shape : Fitness Evolved+Motionsports (2532831575) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Będę wdzięczny za rozjaśnienie tematu.

2. Lotnik421 Xbox One

3. duszekx360

duszekx360 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Nowy Sącz
    jest to normalne, poprostu Ty kopiujesz z jego konta gry na swoje dużo osób tak robi .

4. -->rysia

-->rysia Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Też się zastanawiam nad kupnem takich gier, ale czytałem, że grozi baneml, w sumie to nie wiem za co ten ban.. no ale można dostać.

5. novy66

novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl