1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry z allegro

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez skubi00, Październik 4, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. skubi00

skubi00 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Jestem nowym użytkownikiem, nie dawno zakupiłem konsole ( w związku z czym jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o xbox-a ). I co robić dalej ? Kupować gry które mało nie kosztują ? Czy przerobić konsole, stracić gwarancje i narażać sie na bana ? Póki co przerabiać nie mam zamiaru. Ostatnio kupiłem na allegro 4 gry: UFC TRAINER, SHAPE (cos z fitnessem), MORTAL KOMBAT VS DC i FIGHTERS UNCAGED (czy jakos tak ), zapłaciłem za te wszystkie gry 50zł. Zaryzykowałem ( bo nie wiem czy to jest do końca w porządku ). Chłop mi dał dane do profili, po czym pobralem profile, przeniosłem licencje i ściągnołem gry na dysk. Poki co wszystko działa, ściąga aktualizacje i jest wszystko ok. Pytanie do Was... Czy po pewnym czasie sie nie okaże że jest coś jednak nie kuku ? Czy kupował ktoś z Was w podobny sposób gry ? Dodam tylko że goście są już od roku na allegro i działają dość aktywnie, mają praktycznie same pozytywy. Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Odp: Gry z allegro