1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry z Xbox LIVE są coraz droższe. Mamy dowody!

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez MiSzCzU, Lipiec 23, 2009.

  1. MiSzCzU

    MiSzCzU Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2008
    Posty:
    50
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    [​IMG]

    Nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć, że gry z Xbox LIVE Arcade są coraz droższe. Owszem, ostatnio trafiło się kilka pozycji wycenionych na 800 MSP, ale rzut oka na rozpiskę akcji Summer of Arcade pokazuje, że pułap 1200 MSP staje się już powoli standardem. Fakt - gry coraz częściej oferują większe rozbudowanie oraz lepszą grafikę, niż pozycje wydawane na początku, co wiąże się z większymi nakładami pracy, ale mój portfel z trudem przyjmuje ten argument. Stephen Totilo z Kotaku przeanalizował zmiany średnich cen za gry z XBLA od startu tej usługi i jego wnioski potwierdzają nasze obserwacje - jest drożej.

    [​IMG]

    Krzywa na pierwszym wykresie mówi sama za siebie. Średnia cena gry systematycznie rośnie i jest obecnie o 140 MSP wyższa, niż na początku.

    Drugi wykres pokazuje popularność poszczególnych pułapów cenowych. O ile na początku usługi możemy mówić o w miarę równych proporcjach pomiędzy nowinkami za 800 MSP i remakami klasyków za 400 MSP, to od drugiej połowy 2007 roku ta druga cena zaczęła zanikać, aż w końcu przestała być używana.

    [​IMG]

    Jak już mówiłem, sytuacja nie jest do końca zła, bo wydaje mi się, że jakość pozycji w XBLA również rośnie, aczkolwiek boję się, że niedługo 1200 MSP stanie się standardem dla każdej gry, a te z głośniejszymi tytułami, czy od bardziej znanych autorów wskoczą na 1600 MSP. Byłoby kiepsko.

    Polygamia.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Pstrag

    Pstrag Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    47
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Będzin/Katowice
    Słabo się sprzedają, to ceny idą w górę...
     
  4. ogrodnik10

    ogrodnik10 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 31, 2009
    Posty:
    43
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    A ja mam to gdzies bo nawet nie kupuje tych arcadowek, w to samo co tam jest moge zagrac na komorce
    Oczywiscie sa tez dobre gry - ostatnio bf 1943 i na takie tylko opyla sie wydac te msp a na np na "Contra"? No bez jaj ludzie...
     
  5. Raps

    Raps Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Warszawa
    A raczej odwrotnie. W porównaniu do zeszłego roku gry Arcade lepiej się sprzedają. Jako Arcade wyszły i wyjdzie parę hitów, gier których marka jest znana i lubiana. Mówię tu na przykład o Battlefieldzie 1943 oraz o Marvel vs Capcom 2. Akurat na Battlefielda nie można żałować tych 1200 M$ pointów, o tyle na przykład na nadchodzące hity SUmmer of Arcade myślę, że tak. Jeżeli te nowe Żółwie Ninja lub Trial HD będą tyle kosztować to nie wróżę im powodzenia. Super gry ale ja na przykład nie wydam tyle kasy na nie. Chociaż przyznam, że diabelnie ostrzyłem sobie zęby na nową odsłonę Zółwi(grałem ostatni raz w wersje na pegasusa) oraz na duchowego następcę Elastomanii(Trial HD). Pożyjemy zobaczymy.
     
Wczytywanie...

Poleć forum