1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gry

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez matiz19, Grudzień 10, 2011.

  1. matiz19

    matiz19 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 20, 2011
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czy kupujecie używane gry??
    Czy opłaca sie kupywać używane gry??
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. gege669

    gege669 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2010
    Posty:
    61
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    tak na prawde sam sobie musisz odpowiedziec na to pytanie, jesli interesuja Cie jakies gry na allegro np. ktore sa uzywane i tansze o 50-60% to czemu nie ;)
     
  4. uszyneq

    uszyneq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2011
    Posty:
    753
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    masz kase to kupujesz nowe za 150-200zl
    masz mniej kasy to kupujesz uzywki za 70-120zł

    Ja majac PS3 przez 2 lata non stop kupowalem uzywki i nigdy nie bylo problemu - no moze raz jak jakis fra.jer sprzedal mi porysowana ktora nie chodziła..
     
  5. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    A jak wg nie masz kasy to przerób konsole i gry miej za ok. 5 zł zależy jakie płyty będziesz kupował...
     
  6. KLAIN

    KLAIN Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 29, 2010
    Posty:
    133
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zamość (okolice)
    dodam ze jak nie masz kasy prawie wcale to czasem mozna kupic po kilka zloty gry , moj brat kupil kilka starych gier chyba z 8 i wyszy mu po okolo 10 zl . taka fife 07 za 5zl np. :)
     
  7. zetrov

    zetrov Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 10, 2009
    Posty:
    296
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Lodz, Poland, Poland
    zalezy ile grasz.nie oszukujmy sie.jak gra sie na piratach to prawie zadnej gry sie nie konczy:) ja zmienilem na oryginaly i kupuje uzywki oraz nowki na ps3.zle dla portfela to nie wychodzi:)

    Wysłano z GT-I9000 z użyciem Tapatalk
     
  8. uszyneq

    uszyneq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2011
    Posty:
    753
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    a co to za przyjemnosc grac w fife 07 jak teraz wyszla fifa 12 - mamy sie cofac o 5 lat (to po co kupowac xboxa , lepiej ps2 lub xbox 1 i grac w stare gry za grosze))
     
  9. AdiS

    AdiS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 20, 2011
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Białogard
    Zależy od sytuacji materialnej, :) Ja gram na kopiach bezpieczeństwa :p
     
  10. KLAIN

    KLAIN Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 29, 2010
    Posty:
    133
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zamość (okolice)
    fifa byla dla przykladu bo 5zl to nie wiem czy pudelko kupisz , reszta gier jest lepsza poza tym jesli ktos zaczyna grac to w pilke moze pograc za 5zl lub za 200zl jakies roznice?? poza tym 5 lat temu z fify 07 byla super gra jak mysle co zmienilo sie do dzis? gry sie nie zmieniaja tylko wychodza leprze , jesli ktos uwazal 07 za dobra gre to jest nia do dzis a ze fifa 12 leprza to co innego.. tylko ta cena :)
     
  11. AdiS

    AdiS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 20, 2011
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Białogard
    Hmm, z PS2 też jest jeszcze super konsola, więc do starszych gier bardziej się nadaje moim zdaniem :)
     
  12. KLAIN

    KLAIN Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 29, 2010
    Posty:
    133
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zamość (okolice)
    tylko grafika nie ta na ps2 i nie odpalisz nic nowego, jesli ktos chce pograc za mala kase a nie koniecznie chce odrazu przerabiac to jest taka opcja. pozatym mysle ze za 5zl to i na ps2 bedziesz musia poszukac nieco aby znalesc w takiej cenie gry.zwroc uwage ze za cene takiej fify 12 mozna kupic z 10 innych gier jesli sie trafi a pytanie jest cy kupujemy takie gry i czy warto wiec odpowiadam, latwo wywnioskowac ze matiz19 nie jest zainteresowany piratami bo nie pyta czy placic za gry czy miec za free.
     

Poleć forum