1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

GTA 5 problemy xbox 360.

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez siemanobonjorno, Grudzień 9, 2013.

1. siemanobonjorno

siemanobonjorno Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam czytelników posiadam Xboxa 360 przerobionego i mam zainstalowany program XeXmenu 1.1, zakupiłem niedawno GTA 5 wersję oryginalną i niestety nie działa. Nie znam się wcale na konsoli, więc nie wiem co jest przyczyną. Wyskakuje mi: nierozpoznana płyta 1. wyczyść płytę miękką ściereczką 2. Ponownie uruchom konsolę. Oczywiście powtarzałem tą czynność wielokrotnie i nic nie pomaga. Płyta instalacyjna która jest w pudełku nie ma opcji " zainstaluj " za to CD2 Posiada taką opcję. Instaluje i wyskakuje mi błąd: Pobierz jeszcze raz. Proszę o pomoc bo na prawdę mi zależy.

Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Diabolique

Diabolique Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    masz xexmenu. wiec masz i rgh? :)
    jezeli to oryginalna gra na plycie to nie powinno byc problemu z jej odpaleniem.

4. Pixel

Pixel Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    854
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Masz jakąś inną oryginalną grę, aby sprawdzić czy to wina napędu?

5. siemanobonjorno

siemanobonjorno Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam ponownie!