1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

GTA IV grafika

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Bullet, Sierpień 11, 2010.

1. Bullet

Bullet Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam , jestem totalnie zielony więc nie będę owijał w bawełnę.Mam xboxa 360 arcade od niedawna jestem zadowolony wszystko pięknie śmiga ,ale...Od niedawna mam też 2 gry GTA Episodes From Liberty City i Red Dead Redemption.RDR chodzi pięknie ale GTA...Ta gra mnie denerwuje od samego początku(mam podstawkę na PC i się fajnie gra, chociaż czasem też mnie wkurza) więc: na początek doczytujące się tekstury,koszmar! Zainstalowałem grę na dysk i jest mniej chociaż czasem też się doczytuje.I druga sprawa grafika jak w temacie, ludzie powiedzcie czy ta gra taka jest, czy to jest wina konsoli, czy w domu mam jakieś negatywne fale? Jak widzę samochód z daleka to jest rozmazany , budynki z daleka są brzydkie ludzie z daleka są brzydcy z bliska może fajna grafika ale chodzi mi o to z daleka.Tak więc proszę (bo na pececie też tak jest chociaż troszku lepiej)powiedzcie czy ta gra taka jest niedorobiona...Czy jakieś inne powody?Z góry dzięki za odp. Pozdro.

2. Lotnik421 Xbox One

3. bembenos

bembenos V.I.P V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    51
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Na jakim grasz TV/monitorze i jakim kablem jest połączona konsola z TV/monitorem?

4. Bullet

Bullet Świeżak Świeżak

Polubienia: