1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

GTA V - tuningowanie pojazdów i składanie spluw

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TigraTeam, Lipiec 15, 2013.

  1. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
    [​IMG]

    Rockstar podzieliło się z nami szczegółami na temat modyfikowania pojazdów i uzbrojenia w Grand Theft Auto V, dorzucając przy okazji kilka nowych screenów z gry.

    W wywiadzie udzielonym Game Informerowi o kustomizacji pojazdów i uzbrojenia w GTA V opowiedział producent gry i główny projektant misji, Imran Sarwar. Modyfikacje broni palnej pozwolą na zwiększenie pojemności magazynka, zamontowanie uchwytu (większa stabilność przy strzelaniu), różnego rodzaju celowników, latarki i tłumika.

    Samochody i motocykle tuningować będziemy mogli w przybytkach zwanych LC Customs. Wachlarz dostępnych opcji rozciągał będzie się od tuningu optycznego (malowanie, przyciemnianie szyb, zmiana felg), aż po podrasowanie silnika, montaż lepszych hamulców i kuloodpornych opon.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ppe.pl
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
  4. Deadpool

    Deadpool Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 20, 2012
    Posty:
    79
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Best.Game.Ever
     
  5. spioszeq3

    spioszeq3 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 8, 2013
    Posty:
    84
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Już to widzę, że tak będzie wyglądało na 360ce albo ps3.
     
  6. vvv93

    vvv93 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 10, 2011
    Posty:
    243
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    No, tez mnie to zastanawia

    Wysłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2
     
  7. paxmack

    paxmack Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2011
    Posty:
    477
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Wroclove
    Póki co gra ma być tylko na ps3 i x360, więc po co mięliby tworzyć iluzję ;) ?
     
  8. vvv93

    vvv93 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 10, 2011
    Posty:
    243
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Sam nie wiem.
    Na gameplayu wydawalo mi sie ze grafika jest... Normalna, a na screenach za kazdym razem jest kosmos

    Wysłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2
     
  9. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Screeny są poddawane post produkcji (Photoshop) dlatego masz taki efekt.
     
  10. KamQiX

    KamQiX Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2012
    Posty:
    700
    Polubienia:
    138
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Kluczbork
    Screeny pewnie są udoskonalone w jakimś programie graficznym. Po co ? Żeby jeszcze bardziej zachęcić do kupna - to chyba oczywiste.
    Tuning pojazdów - no to już wiemy od dawna
    Ulepszanie broni - to chyba też nie jest żadną nowością.
    Fajnie że pokazali nowe screeny, bo poza tym nic nowego nie powiedzieli. Mam jeszcze nadzieję że model jazdy furą będzie wyglądał jeszcze lepiej niż w GTA IV.
     
  11. futureshock

    futureshock Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 12, 2009
    Posty:
    159
    Polubienia:
    118
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    To się Panowie z ppe.pl rozpisali...

    Macie tutaj przetłumaczone Q&A od GI:

    Dostosowywanie broni brzmi jako wielki aspekt w grze. Jakie są wszystkie typy broni których gracze mogą używać?
    Ammunation powraca do GTA V i od teraz można naprawdę dostosować swoją broń. Gracz ma dostęp do szerokiego zakresu modyfikacji, takich jak rozszerzenie magazynków, które pozwalają powystrzelać więcej pocisków międy przeładowywaniem, uchwyty aby poprawić dokładność, odcienie broni aby je przekolorować, latarki, tłumiki oraz celowniki. Dodatki takie jak tłumiki pozwalają graczowi dostosować swoje podejście do niektórych misji i wykonać je cichaczem. Rozszerzają gamę opcji taktycznych dostępnych dla gracza.

    Czy powracające modyfikacje samochodów, to ukłon w stronę San Andreas?
    Na pewno, ale zamiast po prostu być dodatkową opcją do eksperymentowania z samochodami, chcieliśmy lepiej go rozwinąć i zintegrować z grą w taki sposób, aby mogła bezproblemowo działać ze wszystkimi autami które gracz może zdobyć. W niektórych misjach możemy dostosować pojazdy w określony sposób i podjeliśmy decyzję że modyfikacji będzie o wiele więcej, niż to miało miejsce w San Andreas.

    Czy wszystkie mechaniczne modyfikacje będą obsługiwane w Pay & Spray lub w różnych sklepach (m.in części dla silnika, sklep felg alumionowych, itp.)?
    Pay & Spray nie pojawi się w tej grze - zostało zastąpione przez Customs Los Santos. Znajdują się one w całym świecie gry i są dostępne dla każdego dostosowania samochodu. Będziesz mógł je dobrać do aut lub motorów, konwersując z mechanikiem które części zmodyfikujesz.

    Jakie są wszystkie rodzaje drastycznych zmian które można podrasować w pojazdach?
    Jak głęboko macie zamiar iść w tym kierunku?

    Oprócz wielu kosmetycznych zmian dostosowywania takich jak karoseria, prace malarskie/wykończenia, koła, końcówki układu wydechowego, odcieni szyb, koloru dymu opon, dodatkowe oświetlenie i wiele innych dodatkowych akcesoriów, dodaliśmy również zmiany, które wpływają na sterowanie i osiągi pojazdu. Niektóre z tych zmian, które wpływają na sterowanie m.in. hamulce, tuning silnika, zawieszenia, kuloodporne opony, zbrojne panele i oczywiście generalne naprawy! W sumie istnieje ponad 1000 zmian. A kiedy skończysz dostosowywać swój samochód, możesz zrobić jego zdjęcie za pomocą telefonu komórkowego dostępnego w grze i wysłać je na Social Club.

    W wersji demo gry, którą widzieliśmy, wygląda na to, że R* dokonał istotnych zmian w systemie strzelania. Czy możesz nam powiedzieć co się dzieje?

    Ogromny nakład pracy został włożony do poprawienia systemów animacji, kierowania oraz pracy kamery. Otwiera to zupełnie nowe możliwości dla gracza w rodzaju Freeform, z otwartym światem akcji i strzelaniny, które są sercem Grand Theft Auto. Chcieliśmy aby strzelanie było bardziej precyzyjne i satysfakcjonujące, a jednocześnie wspierające wiele stylów gry. Celowanie zostało rozszerzone, teraz oprócz tradycyjnego lewego triggera z wymierzonym celem, możesz wygodnie biegać i strzelać używając jedynie prawego triggera. Ten system zachowuje korzyści widoku twojej postaci z trzeciej osoby, przy zachowaniu uczucia znacznie bliższego zakresu ruchu i precyzji strzału. Otwiera także możliwości dla graczy, do rozwijania swoich umiejętności zarówno w single jak i w grze multiplayer, a im bardziej dokładny jesteś podczas szybkiego poruszania, tym odnosisz większe korzyści.

    Ten zakres ruchu i precyzji jest zupełnie nowy w Grand Theft Auto i zupełnie zmienia to uczucie strzału. Ostrzał w biegu utrzymuje otwarte pole widzenia, podczas gdy system poruszania się dostosowuje się automatycznie pomiędzy ciągłym ostrzeliwaniem bronią, a bardziej tradycyjnym stylem poruszania się, kiedy nie jesteś w trakcie ostrzału. Dodatkowo jest to świetne rozwiązanie dla różnego rodzaju chaotycznych strzelanin, gdy jesteś w otwartym świecie powodując spustoszenie, a chcesz szybko wydostać się spod natarcia.

    Dodaliśmy także dodatkową warstwę do naszego systemu lokomocji. Jeśli będziesz strzelał lub zaangażujesz się w walkę, to twoja postać zmieni pozycje, a twoja prędkość zmieni się ze swobodnego spaceru do szybkiego joggingu, co daję poprawę mobilności, jak również większe poczucie pilności. Jeśli zagrożenie minęło, zostanie przywrócony swobodny stan. Przejścia między tymi stanami są obsługiwane bezproblemowo, bez zwalniania kroku, a postacie zawsze są świadome swojego otoczenia i automatycznie się dostosowują. Każda postać ma inny sposób poruszania się oraz obsługiwania broni, agresywnie jak Trevor, przechwalając się jak Franklin oraz wydajnie jak Michael.

    System strzelania jest bardziej podobny do GTA IV, Red Dead Redemption, czy do Max Payne 3?

    Najlepszym sposobem aby opisać ten system, jest to, że rozwinął się on poprzez wpływy tych wszystkich gier. To wciąż system GTA-podobny, ale podczas współpracy z innymi studiami staraliśmy sprowadzić wiele dobrych elementów z różnych projektów, od bardziej zaawansowanych elementów pokrycia i kierowania z Red Dead Redemption, tym bardziej płynne przejścia broni z Max Payne 3. Głównym naciskiem podczas strzelania w GTA V było uczynnie wszystkiego tak dynamicznym i płynnym jak to tylko możliwe, od animacji do wpływania na zachowanie kamery- próbujemy wcisnąć każdy aspekt do następnego poziomu.

    Opowiedz nam o ewolucji celowania pistoletem od czasu GTA IV. Co to są za ustawienia domyślne- hard lock, soft lock, oraz free aim? W jaki sposób każde z tych ustawień różni się od poprzednich gier R*?

    W GTA V mamy trzy tryby celowania, Wspieranie celowania, tradycyjne GTA, oraz wolny cel.

    Wspieranie celowania daje graczowi większy obszar celowania, a także trochę więcej pomocy: analizę celów aby uniknąć największego zagrożenia.

    Tradycyjne GTA jest to celowanie przypominające to z poprzednich części serii. Dzieli wszystkie cechy wspierania celowania, z dodatkową zdolnością do przesuwania w lewo i prawo pomiędzy celem za pomocą prawego drążka.

    Kolejny nowym udoskonalenie jest to, że każdy tryb celowania posiada stoper przerwy(?) po którym się zablokuję, więc teraz należy być bardziej taktycznym, nie można już polegać na ciągłym strzelaniu, do póki cel nie będzie martwy.

    Dodaliśmy również inne pomoce w swobodnym celowaniu dla każdego z tych trybów w tym wskaźnik prędkości(?) w pobliżu celów. Spędziliśmy także mnóstwo czasu upewniając się czy ruch kamery jest gładki, więc nie będziesz zdezorientowany wybierając między celami podczas ostrzału.

    Doświadczeni gracze powinni czuć się bardziej komfortowo bez pomocy specjalnych trybów, grając jedynie przy pomocy swobodnego celowania.

    W jakimi stopniu zmienił się system osłony?

    Gra dzięki szybkim przejściom z jednej postaci na drugą pozwala graczowi na szybkie wybory wraz z płynnymi przejściami. Przenieśliśmy tę mentalność do systemu osłon, gracz szybko dostaję się za osłonę lub zmienia swój cel.

    Prócz tego do przodu poszedł system strzelania podczas jazdy autem. Oprócz swobodnego prowadzenia auta podczas strzelania z pistoletu gracze są w stanie wykorzystać swój samochód jako osłonę, nie narażając siebie.


    Bonusowo dorzucam screeny w HD:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    10 użytkowników lubi ten post.
  12. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Wystarczy kupić GTA V by mieć wszystkie gry w jednym.

    Wyścigi, tuning, pościgi z policją = NFS
    Strzelanie, customizacja = BF/COD
    Na bank będzie jakiś parkour + biała broń = AC
    Trevor = Saints Row
    System mieszkań, willi, aktywności = Sims
    Napady na banki = Payday
    Zwierzęta = Red Dead Redemption
    Itp.
    Na pewno zombie pojawią się w DLC :D
     
    1 osoba to lubi.
  13. niikeR

    niikeR Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2013
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Śląskie
    Póki co zapowiada się miodnie :D
     
  14. TheOFF

    TheOFF V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2009
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    341
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    UK

    Draig dobrze to ujął.
    Trochę mi się to nie podoba. Podobnie było w VC i SA, co nie do końca mi się spodobało.
    Prawde powiedziawszy nie często z tego korzystałem, ot co zbędny dodatek.

    Na wyścigi się zgodzę.
    Customizacja broni odpada, po co to? Od tego mam inne gry.
    Zwierzęta jak najbardziej, psy, gołębie itd.
    Napady na banko - również, przecież to GTA.
    System willli i mieszkań dzięki którym można zarabiać... niech będzie.

    Nie podoba mi się to, że R* troszkę odszedł od pierwowzoru GTA.
    Robią się z tego: simsy, nfs, cod, gry w których się poluje ( zapomniałem nazwy ).
    Uważam, że to zmierza w złym kierunku. Podobnie było z Fablem, ze stajni Lionhead.

    Już bardziej wolałbym ujrzeć 'garaże', w których mógłbym dorobić karabiny do pojazdów, olej lub miny, tak jak to miało miejsce w GTA II.

    Pomimo tego, wiem, że tę grę kupię, ponieważ jest to jedna z lepszych serii w które kiedykolwiek grałem.
    A nuż zmienię zdanie...
     
  15. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    takze uwazam ze polowa tych glupot jest niepotrzebna jak np granie w tenisa czy wyscigi kolarskie, na co to mnie w grze gangsterskiej
     
  16. futureshock

    futureshock Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 12, 2009
    Posty:
    159
    Polubienia:
    118
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Up, po wyjściu GTA IV była fala narzekań, że gra się szybko nudzi po przejściu głównego wątku fabularnego. Na szczęście dużo takich narzekań jak twoje nie ma, że jest za dużo zbędnych bajerów w grze. Ja jestem bardzo z tego zadowolony, bo wiem że piątka będzie grą na długie lata, i na pewno po przejściu wszystkich głównych zadań, gra szybko mi się nie znudzi, tak jak to było w GTA IV. Moim zdaniem Rockstar idzie w dobrym kierunku, że implementuje wiele funkcji i rozwiązań z ich poprzednich gier (MP3, RDR, Rockstar Table Tennis). Masa różnych mini gierek, dodatkowych aktywności, ogromna mapa i trzech różnych bohaterów - to gra na którą czekałem wiele lat.
     
    1 osoba to lubi.
  17. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    no tak, po skonczeniu gry bede sobie jezdzil w wyscigach kolarskich... naprawde tego oczekiwalem od GTA, mozliwosci gry w tenisa i jazdy na rowerku, zeby gra sie nie nudzila to mozna dac milion misji pobocznych a nie takie bzdury, bo watpie ze ludziom bedzie sie podobalo po skonczeniu gry wylacznie jezdzic na rowerku i grac w tenisa czy tam chodzic na silownie
     
  18. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
    Oczywiście gangsterzy nie mają żadnego hobby, cały czas biegają i strzelają...

    Po zakończeniu gry możesz ją sprzedać, przynajmniej nie będziesz mieć takich dziwnych problemów.
    A milion misji pobocznych na pewno się znajdzie, pewnie ukończenie jej na 100% zajmie koło czterdziestu godzin więc nie wiem w czym problem.

    Jeśli mam być szczery to mi by to pasowało :D
    Jest fajny mod do czwórki gdzie zwykli ludzie są zombie i gonią za graczem :D
     
    1 osoba to lubi.
  19. unknow1

    unknow1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 25, 2011
    Posty:
    101
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    A co Ci to przeszkadza, że gra jest bardziej rozbudowana? Nie wiem, dodatkowe możliwości jakoś przeszkadzają Ci w czymś? Jak czytam takie posty, to na prawdę szklak trafia...
     
  20. LowMen

    LowMen Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 10, 2009
    Posty:
    203
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Malbork
    Ciekawe czy chociaż część tych minigierek będzie się przewijała w wątku głównym, bo granie w nie osobno mnie nużyło w GTA IV czy SA.
     
  21. qooblu1996

    qooblu1996 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 21, 2013
    Posty:
    19
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Bełchatów
    Akurat to jest racja, te dodatkowe aktywności powinny się przewijać w wątku głównym, tak aby gracz mógł ich raz spróbować i ewentualnie powrócić do nich w przyszłości.
     
Wczytywanie...

Poleć forum