1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

GTA V - Zapowiedź od Gameinformer'a

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Azur, Maj 4, 2013.

  1. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    [​IMG]

    Załoga z forum gta-five.pl, przetłumaczyła ostatni artykuł przez wszystkich wyczekiwanej gry GTA V. Dowiecie się jeszcze więcej ciekawych informacji, no i oczekiwanie stanie się jeszcze bardziej mozolne, na tą według mnie grę roku...

    Zapraszamy do lektury zapowiedzi GTA V przygotowanej przez serwis GameInformer.​


    Zwiedzając otwarty świat GTA V​


    Rockstar daje nam możliwość nowego spojrzenia na ekspansywny obszar jaki gracze będą mogli eksplorować w najnowszej odsłonie GTA.
    Suche liczby na papierze to jedno. Jednak, żeby pojąć jak duże jest Los Santos w GTA V, trzeba najpierw samemu to zobaczyć, aby uwierzyć . Gdy odwiedziliśmy siedzibę Rockstar w Nowym Jorku w celu obejrzenia prezentacji, zespół wykrztusił z siebie kilka imponujących faktów nt. skali świata. Teren, po którym przyjdzie nam się poruszać (włączając w to obszary podwodne) jest 5 razy większy od tego w Red Dead Redemption. Podsumowując teren w GTA V jest większy od GTA San Andreas, IV i RDR razem wziętych. To fascynujące statystyki, ale pojąć to można dopiero, gdy zobaczy się jak Franklin wyskakuje z samolotu na wysokości 13.000 stóp.​

    [​IMG]
    Poczucie skali zapiera dech w piersiach. Patrząc na lewo, gdy Franklin wyskakuje z samolotu, mogę wyraźnie zobaczyć Jezioro Alamo (odpowiednik Jeziora Salton). Po prawej w oddali jest centrum Los Santos z drapaczami chmur sięgającymi wysoko w przestworza, wyżej nawet od punktu skoku z samolotu. Gdzieś po środku leży ogromne pasmo górskie wypełnione drzewami, zwierzętami i innymi licznymi obiektami. Gdy Franklin ląduje i zaczyna kierować się w stronę strumienia, zauważam jelenie i żbiki przemierzające pasmo górskie oraz strażnika leśnego krążącego po krętych drogach klifu.

    Franklin pomyślnie kieruje się w stronę pobocza drogi, gdzie dwóch mężczyzn łowi ryby w strumieniu, a obok nich stoi ich Winnebago. Choć dzikie tereny są ogromne, Rockstar obiecuje kilka możliwych aktywności do wykonania na tym obszarze. Pojazdy takie jak Quady stoją zaparkowane na poboczu i tylko czekają, aż ktoś na nie wskoczy. W zależności od tego, którego z trzech bohaterów akurat kontrolujesz, od lokacji i pory dnia, możesz się natknąć się na kilka dynamicznych zdarzeń takich jak autostopowicze, zepsute samochody, czy napady na bankomaty. Można również zabić czas polując na zwierzynę (przykro nam, nie można wędkować).

    Popijawa i mokry skafander

    [​IMG]
    W tym momencie wskoczyliśmy w buty Trevora, najbardziej nieprzewidywalnego z całej trójki bohaterów. Kamera odlatuje od Franklina wysoko do góry, namierza Trevora niczym satelita, by po chwili ponownie zjechać na ziemię. Tymczasem Trevor upojony alkoholem leży na plaży z butelką w ręku – ma na sobie jedynie bokserki, skarpetki i parę butów. Krwawe zadrapania, siniaki i blizny pokrywają jego ciało – Rockstar twierdzi, że obrażenia te są generowane dynamicznie. Dookoła niego leżą ciała członków grupy The Lost z zachodniego wybrzeża, gangu motocyklowego, który po raz pierwszy pojawił się w dodatku The Lost And Damned do GTA IV. Te surowo wyglądające postacie noszą na sobie ślady cięcia i zaschniętej krwi, ale nie potrafię powiedzieć, czy odlecieli w wyniku libacji, czy może po starciu z Trevorem.

    Gdy w końcu pijany Trevor staje na nogi, zostawia motocyklistów za sobą i wskakuje do Dinghy (jacht, który pojawił się już wielokrotnie w poprzednich częściach GTA) i wypływa na pełne wody. Zauważam znacznie poprawioną technologię fal, która teraz przypomina bardziej te z Assasin’s Creed III niż poprzednie odsłony GTA. Łódź buja się naturalnie do przodu i do tyłu, zgodnie z rytmem fal.

    Niektóre łodzie w Los Santos zostały wyposażone w ekwipunek do nurkowania, który Trevor wciąga na siebie. Skok do wody odkrywa kolejny świat, w którym gracze będą mogli zatracić się bez reszty. Ławice ryb, wodorosty i zróżnicowana flora oceaniczna tętni życiem tak samo jak we wspomnianych wcześniej górach. Trevor kieruje się ku ogromnemu wrakowi, który przyciąga również uwagę innych nurków. Rockstar nie wdawał się w szczegóły, ale obiecał, że we wrakach znajdziemy kilka rodzajów użytecznych przedmiotów.

    Gdy tak krąży wokół kadłuba zatopionego statku, zauważa ostatnią rzecz jaką chciałby zobaczyć nurek… żarłacza białego. Trevor zauważalnie wstrzymuje oddech ze strachu gdy rekin się do niego zbliża, ale R* mówi, że dopóki nie będziesz robił gwałtownych ruchów lub nie będziesz pływał zbyt blisko żarłaczy dopóty rekiny będą cię ignorować. Trevor pośpiesznie wynurza się na powierzchnię, aby uniknąć nieprzyjemności.​


    Atak serca i winorośl

    [​IMG]
    Wraz z pięknym wyglądem oceanu, nasza prezentacja dobiegała końca. Playtester przeskoczył z Trevora do Michaela, który właśnie wychodził z biurowca w Vinewood. Ponieważ od jakiegoś czasu nie może znieść widoku swojej rodziny, zawodowy kryminalista większość wolnego czasu spędza na piciu whisky, oglądaniu filmów akcji i wizytach u swojego terapeuty.

    Gdy skręca za róg, wpada na zanikającą gwiazdę filmową Pamelę Drake, która mówi do każdego, kto chce jej słuchać, że w czasach swojej świetności pewien potentat z Vinewood napisał scenariusz do filmu pt. „A*** w Paryżu” specjalnie dla niej. Podobnie jak uliczny kaznodzieja z GTA IV, Pamela jest jedną z seryjnie występujących przechodniów oferujących pogawędkę. W zależności od tego, czy podejdziesz do niej Franklinem, Trevorem, czy Michaelem – jej reakcja będzie inna.

    Michael kontynuuje swoją przechadzkę wzdłuż ulicy, a ja mam okazję obserwować życie w bardziej zaludnionych częściach Los Santos. Podobnie jak w grach The Elder Scrolls, przechodnie w GTA V nie zatrzymują się w jednym miejscu przez cały dzień, raczej poruszają się od aktywności do aktywności. Sztuczna Inteligencja została znacznie poprawiona względem naszych działań. W tym przypadku, Michael przechodził obok dwóch ludzi ubranych jak celebryci. Jeden z nich był przebrany za Republic Space Ranger (który powraca właśnie w GTA V), drugi był ucharakteryzowany jako Impotent Rage, nowy liberalny super-bohater, który ma swoje telewizyjne show. Gdy Michael wyjął swojego smartphona, aby zrobić zdjęcie Space Rangerowi, aktor przybrał dla niego pozę. Kiedy tylko zrobisz zdjęcie w Los Santos, możesz się nim podzielić ze znajomymi poprzez Social Club. Nieopodal ktoś inny oferuje zwiedzanie domów gwiazd. Jeżeli się załapiesz, przewodnik uraczy cię pikantnymi opowiastkami z życia gwiazd podczas podróży.

    Przechodząc obok salonu tatuażu (do którego możesz wejść, jeśli chcesz) Michael zauważa kobietę chowającą się za autobusem w pobliskiej alejce. Kobieta ta to Lacy Jonas, gwiazdeczka, która nazywa siebie głosem generacji. To nie jest jedna z dynamicznych misji, na które możesz się natknąć podczas eksploracji mapy. Dlaczego jest w tej alejce? Paparazzi oblegli jej samochód. Michael nonszalancko podchodzi do jej samochodu, przegania dziennikarzy i sprytnie odbiera Lacy. Paparazzi nie poddają się tak łatwo. Gdy Michael rusza sportowym autem, oni zaczynają pościg swoim vanem. Lacy gniewnie wyraża swoją dezaprobatę przed tym, aby ją teraz fotografować, bo czuje się gruba (wcale nie jest). Kiedy Michael pytą ją, dlaczego przyciąga tyle uwagi, ona odpowiada: „Jestem naprawdę sławna! Nic nie muszę robić!”. Michael gubi pościg i udaje się w bezpieczne miejsce na wzgórzach Vinewood.

    Chociaż nasze spojrzenie w życie Trevora, Michaela i Franklina były krótkie, to dobitnie pokazały jak różnorodne będą doświadczenia płynące z gry w zależności od tego, w którym miejscu na mapie się aktualnie znajdujesz. Dzika przyroda pod i nad wodą daje graczom wiele powodów do zwiedzania, a serce Los Santos tętni tak samo życiem jak Liberty City w GTA IV.​


    Świat gangów

    Fani GTA San Andreas z czułością wspominają wojny gangów pomiędzy Groove Street, Ballas i Vagos. Choć współczesne Los Santos różni się od tamtego, Rockstar potwierdził, że Ballas wciąż rosną w siłę.

    Kiedy wjedziesz na terytorium gangu, nie od razu cię zaatakują tak jak to było kiedyś. Gangsterzy zajmują się swoimi sprawami, chyba że przyciągniesz ich uwagę wyjmując broń. Jednak bardziej widoczna jest ich niechęć do władz. Za każdym razem, gdy patrol policji wjedzie do ich dzielnicy, Ballas otworzą ogień do niebieskich chłopców. Możesz użyć tego na swoją korzyść, gdy np. chcesz pozbyć się pościgu. Wjedź na terytorium gangu, a oni natychmiast zaatakują ich, dając ci możliwość do ucieczki.​


    Sztuka napadania

    [​IMG]
    Możesz zarobić przyzwoite pieniądze napadając sklepy monopolowe, handlujące bronią lub przeprowadzać skoki w Los Santos, ale po co być drobnym złodziejaszkiem, skoro można sięgnąć po główną wygraną? Bohater GTA V Michael myślał, że dorobił się wystarczająco, aby żyć spokojnie na przestępczej emeryturze, ale po tym jak jego rodzina trwoni jego nie całkiem legalnie zdobyte pieniądze, zostaje zmuszony, aby ponownie wrócić do dawnego życia ze swoimi przyjaciółmi Franklinem i Trevorem. Jedyny sposób na odzyskanie równowagi finansowej jest myślenie na dużą skalę.

    Miłośnik filmów akcji, kocha również dreszczyk emocji towarzyszący napadom. GTA V przewiduje takich 5 lub 6 tak dużych napadów w ciągu całej historii, a każda z nich wymaga starannego przygotowania i realizacji. Jeśli uda ci się wykonać robotę bezbłędnie, możesz odejść z milionami dolarów, aby wydawać je na luksusowe auta, miejsca do lądowania dla helikopterów, przystanie dla jachtów, przedsiębiorstwa, bronie, tuning wizualny swoich samochodów lub ich osiągów, a nawet na mieszkania (Rockstar zmienił stanowisko, które wcześniej mówiło, że nie będziemy mogli kupować mieszkań).

    Te główne napady zazwyczaj zaczynają się od zebrania trójki bohaterów i burzy mózgów. Gdy Michael, Trevor i Franklin rzucają pomysłami, gracz może wybrać jak podejść do danego zadania. Na przykład możesz, wejść do budynku po cichu przez dach, albo wparować przez frontowe drzwi wyma****ąc bronią. Wybór jakiego dokonasz, kompletnie zmienia dynamikę danego napadu, a dzięki możliwości powtarzania misji możesz skorzystać z obu sposobów.

    Bardziej złożone zadania wymagają pomocy specjalistów, jak kierowca, dodatkowy strzelec lub haker. Masz do wyboru tani i drogie rozwiązania, ale dostajesz to, za co zapłaciłeś. Tańszemu hakerowi może zająć więcej czasu łamanie zabezpieczeń, dając ci tym samym jedynie 30 sekund na zebranie pieniędzy zamiast pełnej minuty, którą zapewnił by ci zawodowiec. Wadą wynajmowania ekspertów jest to, że żądają oni swojej działki z napadu. Jeśli twój ekspert przeżyje misję, będzie lepiej wyszkolony i lepiej będzie działał, gdy będziesz potrzebował jego usług.

    Po wyborze sposobu napadu i wynajęciu potrzebnych ludzi, musisz odbyć szereg misji przygotowawczych. W zaprezentowanej przez Rockstar misji (która nie była jedną z tych głównych, ale dawała pojęcie jak, co wygląda) grupa planuje napaść na opancerzony wóz, zupełnie jak scena z filmu „Heat”. Jednak zanim zacznie się misja, gracz musi ukraść samochody, których użyją do napadu, znaleźć miejsce, w którym pozbędą się tych samochodów i kupić przebrania oraz maski, których użyją podczas napadu.
    Po ukończeniu misji przygotowawczych, widzimy Franklina jak zmierza na spotkanie z Trevorem i Michaelem. Po wymianie kilku uprzejmości, Michael nakreśla plan. Trevor musi zając dogodną pozycję i pełnić funkcję obserwatora, powiadamiając pozostałą dwójkę, gdy tylko samochód opancerzony będzie mijał miejsce, w którym mają zamiar zablokować drogę.

    Zadanie rozpoczyna się od kontrolowania przez gracza postaci Trevora z widoku z pierwszej osoby, patrząc przez lornetkę na przejeżdżające pojazdy. Po zlokalizowaniu opancerzonego wozu, kamera odbiega i skupia się na Michaelu, który siedzi w śmieciarce. Gracz musi zablokować całą szerokość ulicy.

    Gdy śmieciarka jest na miejscu, przerywnik filmowy pokazuje jak pojazd zbliża się do blokady i hamuje z piskiem opon. Teraz kamera przeskakuje na widok z pierwszej osoby Franklina, który siedzi za kierownicą holownika. Playtester naciska na gaz i wjeżdża z całym impetem w pojazd. Kolejna cutscenka pokazuje potężne uderzenie, które przewraca na bok wóz opancerzony.

    Gracz nadal kontroluje Franklina, który podchodzi i umieszcza ładunki wybuchowe na tylnych drzwiach przewróconego pojazdu. Po detonacji, Michael dołącza do Franklina, a strażnicy wychodzą z uniesionymi rękoma. Alarm już się uruchomił, a w oddali słychać syreny policyjne. Grupa nie ma czasu, aby zabrać wszystkie pieniądze, więc zajmują pozycje obronne, aby otworzyć ogień do funkcjonariuszy.

    W tym momencie misji gracz otrzymuje możliwość dowolnego przełączania się pomiędzy Trevorem, który jest uzbrojony w wyrzutnie RPG i pozostałą dwójką uzbrojoną w karabiny maszynowe. Kiedy postacie są blisko siebie przełączanie odbywa się niemal natychmiastowo, a gra na chwilę zwalnia, aby gracz mógł się rozeznać w sytuacji i powrócić do walki. Aby pokazać szybkość tych przejść, tester odpala rakietę Trevorem i przełącza się bezpośrednio do Franklin. Przed tym jak rakieta sięgnie celu, my już kontrolujemy drugą postać.

    Po pokonaniu kilku fal jednostek policji, następuje krótka chwila wytchnienia na zebranie reszty pieniędzy i ucieczkę.
    Wielokrotne przeskakiwanie pomiędzy postaciami może wyglądać dezorientacyjnie na papierze, ale oglądanie GTA V w akcji pozbawiło mnie wszelkich wątpliwości jakie miałem związane z tym systemem. Gładkie przejścia ułatwiają zorientowanie się w sytuacji po przełączeniu, sekwencje filmowe dodają kolejnej dramaturgii sytuacji, a możliwość obracania się pomiędzy postaciami daje graczowi nowy poziom w stylu rozgrywki. Dla Rockstar, to może być największy skok ze wszystkich.


    Odciskanie własnego śladu w GTA V

    [​IMG]
    Dostosowywanie swojej postaci rodem z gier RPG był tak popularny w GTA San Andreas, że gdy tylko Rockstar ogłosił, iż w IV części funkcja ta zostanie porzucona, podniosły się głosy niezadowolenia. W drodze powrotnej do Los Santos ta uwielbiana przez fanów funkcja powraca w nowy sposób. Chociaż nie będzie można roztyć Michaela do rozmiarów balonu poprzez wcinanie fast-foodów, albo przemienić Franklina w Raya Lewisa dzięki pompowaniu żelastwa na siłowni, to będziesz mógł odcisnąć swój ślad poprzez rozwinięcie kilku ich umiejętności.

    Biorąc pod uwagę różne środowiska i doświadczenia życiowe głównych bohaterów, Michael, Trevor i Franklin zaczynają z unikalnymi poziomami umiejętności dla każdego z innymi kategoriami do rozwoju. Obecnie gra oferuje wytrzymałość, strzelanie, skradanie, latanie, jazda samochodem i pojemność płuc, ale Rockstar mówi, że to jeszcze może ulec zmianie. Zamiast dawać graczom punkty doświadczenia, które mogą przeznaczyć na różne kategorie, postacie rozwijają swoje umiejętności poprzez wykonywanie czynności. Latanie samolotami Michaelem może być na początku trudne, ale im więcej będzie latał, tym lepiej będzie to mu szło. Oddani gracze mogą wymaksować każdą z postaci.

    Ci z was, którzy dbają o modę, będą mogli dostosować wygląd Michaela, Franklina i Trevora poprzez nowe fryzury, ubrania i robienie tatuaży.

    Kontynuacja Niżej​
     
    3 użytkowników lubi ten post.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Odpicuj sobie brykę

    Dostosowywanie nie kończy się jedynie na trójce bohaterów. Przedsiębiorstwa Pay&Spray, które zazwyczaj były szybkimi usługami naprawy i zmiany lakieru – teraz stają się pełnoprawnymi warsztatami tunningującymi.

    Rockstar mówi, że gracze będą mogli zmieniać warstwę wizualną pojazdów jak i ulepszać ich osiągi na równi z Midnight Club: Los Angeles.
    Pod maską możesz podrasować silnik, poprawić zawieszenie, kupić nowe hamulce i dokonać innych poprawek, które poprawią przyczepność. Podkręć silnik za mocno, a zwyczajnie go spalisz, także uważaj.

    Jeżeli wolisz skupić się na stylu, to będziesz mógł zmienić lakier, koła, przyciemnić szyby lub założyć spoiler. Możesz nawet dostosować swoje tablice rejestracyjne.


    To jest mój karabin, to jest moja broń

    Biorąc pod uwagę ilość czasu jaki spędzisz na strzelaniu, to było rzeczą naturalną, że Rockstar zaimplementuje więcej opcji dostosowywania broni do swoich potrzeb dla ludzi z bzikiem na punkcie arsenału, którzy lubią debatować nad wyższością celownika reflex nad czerwoną kropką.
    Dzięki możliwości mieszania i dopasowywania celowników, tłumików, celowników laserowych, latarek i powiększonych magazynków dla twojej ulubionej broni, możesz zarejestrować się w programie lojalnościowym klienta w Ammu-nation w Grand Theft Auto V.


    Zarabiać, by wydawać

    Podczas naszej wizyty Rockstar dał do zrozumienia, że pieniądze będą odgrywać kluczową rolę w GTA V. Wiedzieliśmy, że duże skoki dają dużo kasy, ale wciąż nie wiedzieliśmy na co, będziemy mogli wydać te pieniądze. Teraz mamy lepszy pomysł. Oprócz wydawania forsy na samochody, broń i ciuchy dla postaci, gracz będzie mógł inwestować w zabawki, prawdziwe posiadłości i przedsiębiorstwa.

    Pierwotnie R* twierdził, że nie będzie możliwości kupowania nieruchomości dla naszych trzech bohaterów. Teraz jednak zmienia zdanie. Zarób wystarczająco dużo forsy, a będziesz mógł je wydać na domy, garaże, przystanie, lądowiska (warunkiem jest posiadanie helikoptera), a nawet firmy. Kilka z tych inwestycji mogą przynosić korzyści. Na przykład, gdy zainwestujesz w przedsiębiorstwo taksówkowe, już nigdy nie będziesz musiał płacić za kurs.

    Bieganie i strzelanie w GTA V

    [​IMG]
    Podstawy walki w grach Rockstar nieco wyewoluowały od GTA IV wydanego w 2008 roku. Red Dead Redemption usprawnił system osłon po raz pierwszy zaimplementowany w GTA IV, sprawił, że strzelaniny stały się bardziej realistyczne dzięki animacjom silnika Euphoria i zaprezentował mechanikę zwolnionego czasu Dead-Eye. Max Payne 3 popchnął walkę jeszcze dalej, dodając zniszczalne otoczenie, killcamy, mechanikę last-stand i bardziej naturalne ruchy podczas biegu i strzelania. Przy GTA V Rockstar wyciąga wnioski ze swoich poprzednich gier, aby wprowadzić system walki w przyszłość.

    Pierwszą rzecz jaką zauważyłem, gdy Michael i Franklin strzelali podczas nieudanego napadu, była gładkość przejść animacji. Postacie wchodziły i wychodziły z osłony bez wysiłku przy jednoczesnym dbaniu o niewystawienie się na ogień nieprzyjaciela. Biblioteka nowych animacji wprowadza także gotowość biegania, co znacznie ułatwia strzelanie z biodra, a nawet pozwala graczom na bieganie, celowanie i strzelanie w tym samym czasie. Gracze mogą również przeturlać się za naciśnięciem przycisku.

    Strzelanie dalej odbywa się z widoku w trzeciej osobie, ale R* wydelegował część zespołu od Max Payne’a do zespołu GTA, aby poprawić perspektywę kamery. Nowy widok celowania sponad ramienia daje ci większe pole widzenia podczas walki, co sprawia, że wypatrzenie przeciwnika staje się łatwiejsze na otwartej przestrzeni jak i za osłoną.

    Nie każdy gracz preferuje taki sam system celowania, więc Rockstar zaimplementował trzy różne opcje w GTA V: łatwe celowanie, miękkie celowanie i dowolne celowanie. Imponujące animacje śmierci stworzone przez Euphorie zwykle sprawiają, że nietrudno powiedzieć, kiedy trup uderzy o podłogę, ale ulepszony celownik potwierdza twoje trafienie zmieniając się w X. Również po najechaniu celownikiem na przeciwnika zmieni się na czerwony, wskazując zagrożenie.

    Kiedy pociągniesz za spust, spodziewaj się ciekawych rezultatów. Niektóre typy osłon są zniszczalne, więc możesz spokojnie roztrzaskać taką osłonę, wystawiając przeciwnika na widok. R* twierdzi, że obrażenia broni są teraz całkowicie dynamiczne jak również specyficzne dla danej broni.

    Kiedy przyjmiesz na siebie grad kul, zauważysz również lekko zmieniony system zdrowia. Zdrowie zregeneruje się samo do 50%, aby uzupełnić braki potrzebna będzie apteczka. Rockstar wprowadza także różne rodzaje kamizelek, które oferują różne poziomy ochrony.

    Mieszając te wszystkie usprawnienia razem, Rockstar chce dostarczyć najlepszy system strzelanin jaki ta seria widziała. Nie wiemy na pewno czy to się powiedzie, ale patrząc na osiągnięcia RDR i Max Payne 3 mamy pewne podstawy, aby myśleć pozytywnie.

    Specjalne umiejętności

    Oprócz umiejętności, które rozwijają się w trakcie gry, każdy z bohaterów ma unikalną zdolność specjalną, która może pomóc ci wyjść z trudnej sytuacji. Michael dysponuje trybem slow-motion zapożyczonym Bullet-Timem z Max Payne 3. Franklin może zwolnić czas podczas jazdy samochodem, aby lepiej manewrować między autami. Trevor ma tryb „amoku”, który pozwala mu zadawać podwójną liczbę obrażeń przy jednocześnie mniejszym przyjmowaniu obrażeń. Podczas aktywnego trybu „amoku” dysponuje unikalnym uderzeniem. Rockstar mówi, że każda z tym specjalnych zdolności jest limitowana, najlepiej używać ich strategicznie, nie liczcie na to, że większość gry spędzicie na strzelaniu lub jeżdżeniu w zwolnionym czasie.


    Via: gta-five.pl
     
    3 użytkowników lubi ten post.
  4. klinik96

    klinik96 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 16, 2007
    Posty:
    18
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Łódź
    jeśli mogę się wtrącić, to ten font razi w oczy. Comic Sans nie używa się nigdy.
     
    4 użytkowników lubi ten post.
  5. fanXboxa360

    fanXboxa360 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 15, 2012
    Posty:
    149
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    GTA V będzie po polsku czy jeszcze nie wiadomo ? :D
     
  6. Tieu

    Tieu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    1258
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Zagan, Polska
    Mnie nadal odstraszają 3 postaci. Wolałbym jedną, z którą mógłbym się zżyć.
     
    3 użytkowników lubi ten post.
  7. Bezpejson

    Bezpejson Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 13, 2009
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Trzebnica
    Świetny artykuł, nic tylko czekać GTA V RLZ !
     
  8. Yarkezy

    Yarkezy Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2011
    Posty:
    313
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Piotrków TryBunalski
    wspomnieli troche o RDR i Max Payne 3 a te tytuły były conajmniej dobre więc zostaje tylko czekać na GTA V i grzać konsolke ;)
     
  9. stawik997

    stawik997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 15, 2009
    Posty:
    172
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Jaram się po maxie
     
  10. Sanrajs

    Sanrajs Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 24, 2009
    Posty:
    340
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Olsztyn
    Zapowiada się solidna, dynamiczna i rozbudowana produkcja - nie mam żadnych wątpliwości, że r* odniesie ogromny sukces z GTA V :) Szczególnie podoba mi się ten system planowania napadów, to może wnieść jeszcze więcej frajdy do rozgrywki :D
     
    1 osoba to lubi.
  11. sunrise103

    sunrise103 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 30, 2010
    Posty:
    209
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Dzierżoniów
    Również preferowałbym jedną postać, ale będą trzy, więc więcej frajdy dla nas. :) Czekamy! :D
     
  12. kamileqPL

    kamileqPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2012
    Posty:
    310
    Polubienia:
    67
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Warszawa
    Czekam!

    Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
     
  13. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Ja również byłem bardzo sceptycznie nastawiony na trzech grywalnych głównych postaci i tym przełączaniu się po między nimi. Ale teraz po przeczytaniu tego artykułu, nie mam żadnych wątpliwości. Pierwszy raz w swoim życiu to napiszę: Niech tegoroczne wakacje zlecą jak najszybciej się tylko da!
     
    3 użytkowników lubi ten post.
  14. unknow1

    unknow1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 25, 2011
    Posty:
    101
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Wisienką na torcie byłby system dilerki taki jak w GTA:Chinatown Wars. Coś pięknego ;)

    #offtop
    Ta czcionka, którą napisany jest temat strasznie daje po oczach ;/
     
    1 osoba to lubi.
  15. harrymason88

    harrymason88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 6, 2011
    Posty:
    437
    Polubienia:
    76
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    BDG
    Fajnie byloby polatać airbusem lub boeingiem:D
     
  16. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Od Max Payne 3, wszystkie gry od R* będą polonizowane :)

    Co do tematu, to nie mogę się doczekać na "piątke", a co chwila tylko jakieś wiadomości, trailery a apetyt na gierke tylki rośnie.

    Wysłane z mojego ST27i za pomocą Tapatalk
     
    1 osoba to lubi.
  17. Mohaa90

    Mohaa90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2009
    Posty:
    294
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Szczecin
    Tak sobie dzisiaj pomyślałem nad tym GTA V w perspektywie fundamentów serii na przestrzeni wcześniejszych produkcji i martwią mnie dwa, jak dla mnie ważne aspekty. Czy będzie Wanted Level i jak to będzie wyglądało. Grając np. Franklinem zdobędziemy 3 gwiazdki, stwierdzimy, że nie chcemy sie bawić w "policjantów i złodziei", przełączymy się na Trevora, a skoro była mowa że każdy z nich ma swoje osobne życie, to czy sam sobie poradzi z milicją, czy może zamiana na innego bohatera bedzie chwilowo zablokowana? Druga sprawa to misje. Jak kiedyś było wspominane każdy z protagonistów bedzie miał swoje unikalne zadania solowe i będą również wspolne jak np. napady na bank. Jak to bedzie rozwiązane z postępem wątku fabularnego, czy te misje będą dostępne zawsze, czy ominą nas jak przejdziemy jakiś zakres głównej ścieżki? :)
     
  18. kedzior07

    kedzior07 Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2011
    Posty:
    21
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Myśle że możemy się nieźle zawieść na tym gta.
     
  19. futureshock

    futureshock Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 12, 2009
    Posty:
    159
    Polubienia:
    118
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Mohaa90, w momencie kiedy jesteś poszukiwany przez policję, funkcja przełączenia postaci jest zablokowana.
     
  20. KaeReL

    KaeReL Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 6, 2010
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Starachowice
    Nie mogę się doczekać, im więcej nowych informacji, tym bardziej się nakręcam, a jeszcze tyle czasu :)
     
  21. Seb93

    Seb93 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2011
    Posty:
    331
    Polubienia:
    92
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Warszawa
    Im więcej tych informacji tym bardziej się nakręcam, mam nadzieje że rozgrywka będzie długa a nie 2 dni i koniec.
     
Wczytywanie...

Poleć forum