1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez misiek8, Maj 26, 2008.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. misiek8

    misiek8 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2007
    Posty:
    734
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    In an ODST armor waiting to drop
    Od premiery GTA4 minal juz miesiac,i od tego czasu nie ukazala sie zadna sensowna pozycja(GRID i NG2 na dniach).Gra wzbudzila mieszane uczucia wsrode pewnej liczby graczy.
    Mam takie pytanie,czy wciaz gracie w GTA 4?
    Ile czasu zajelo wam przejscie gry i w ile % mieliscia ja ukonczona po creditsach?
    Ile czasu w sumie poswiciliscie na GTA4?

    Ja przeszedlem GTA w 29h i 9 min,majac 72% ukonczonej gry i na tym pewnie zakoncze przygode z ta gra.ewentualnie dorobie misjie VIGILANTE
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. szyna55

    szyna55 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 15, 2008
    Posty:
    259
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Ja dokladnie nie wiem w ile przeszlem ale mam 79% i zabijam gołębie planuje przejść w 100% gre. Narazie to czesto gram w multi.
     
  4. jendrej1

    jendrej1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 7, 2008
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Mi przejście zajęło 20 h i miałem równe 60%. Teraz mam 71% i 25 h.
     
  5. Majcher997

    Majcher997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 25, 2007
    Posty:
    287
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Praktycznie tylko w nią gram. No wczoraj tylko troche w girsy z kologa w co-op pograłem a tak to tylko GTA. Mam dwa save'y na obydwóch story complete, ale na obydwóch tez różne zakończenia :) Na pierwszym save'ie mam 75% gry na drugim coś koło 50% i na tym drugim zrobie 100% 8) Czekam tylko aż oceny wystawione będą i podłączam się do xbl i jazda :D
     
  6. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Ja mam może 30% i jakoś mnie nie ciągnie. Od czasu do czasu gram ale rzadko.
    Multiplayer ujdzie ale wkurza mnie to że większość osób gra w ten bez sensowny deathmach... Co jak co ale gra się do tego nie nadaje.
     
  7. polaris20

    polaris20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 16, 2008
    Posty:
    90
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Nadaje się jak najbardziej chociaż preferuje team deathmatch :)

    Co do moich osiągnięć to jest totalna masakra !!
    Aktualnie mam 43% a na zegarku ok 150 godzin hehehe :D :D (mapkę znam już na pamięć zostało tylko nauczenie się nazw ulic hyhyhy ;D) GTA to seria która urzekła mnie jak żadna inna. Jak zawsze docisnę do 100% i muszę zdobyć wszystkie achievements :D :D :D Wydaje mi się że jakoś pod koniec wakacji osiągnę swój cel a jak na razie nie spieszy mi się ;)
    GTA 4 RoXxX :D :D :D
     
  8. kepaic

    kepaic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2007
    Posty:
    214
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    krk
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    No ja przeszedlem, jak juz kiedys pisalem, w ok ~35h. Teraz pykam okazyjnie, zamierzam tez przejsc ja drugi raz, tym razem podejmujac inne decyzje itp. Fajnie jest pomykac po miescie od czasu do czasu, szkoda nie nie mam Live bo w GTA4 jest obok Skate jedyna gra w ktora najbardziej chcialbym pograc online.
     
  9. milkman

    milkman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 2, 2008
    Posty:
    23
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Mnie jakoś ta gra specjalnie nie wciąga ... No może z początku maniaczyłem , a teraz jak mi sie nudzi... to pyknę z 2 misje i przesiadam się na forze2 lub gear of war - bo tylko to mam :D
     
  10. Curry_

    Curry_ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 25, 2007
    Posty:
    112
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Olsztyn
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    no ja jestem z tej grupy która się trochę zawiodła. tachnologicznie może i gra jest SUPER, fizyka wimaita i wogóle miasto. ale poza fabułą (która też jest super) nie ma co robić prawie. no są misje assasin vigilante ale jakoś nie chce się katować gry na 100% jak poprzednich. poprzednie mam wszystkie na 100% zaliczone a tej już wiem że nie zaliczę na 100. po prostu czegoś zabrakło jeśłi chodzi o ten miód. gdzie Rampage, kupowanie posiadłości i misje do nich, wyścigi (takie jak w SA, nie te tu gegerowane losowo które się nudzą po paru rundach), gdzie stadiony z crosami i wogóle, prawa jazdy, gdzie siłownia (niby gadżet ale fajny), gdzie przejmowanie dzielnic, wojny gangów, kustomizacja postaci (pod tym względem GTA4 zawodzi na całej linii!!! 5 łachów do wyboru i nic więcej! a fryzjer, tatuaże, gdzie ta masa ciuchów do wyboru gdzie każdy coś znajdzie dla siebie??!!). dla mnie SA było ********* pod tym względem. a GTA 4 jest po prostu za krótkie. specialnie nie gram non stop żeby mi na dłużej starczyło.
     
  11. cux

    cux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2008
    Posty:
    558
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Krotko i zwiezle: nie gram, sprzedalem.
    Po miesiacu czar prysl.
     
  12. Majcher997

    Majcher997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 25, 2007
    Posty:
    287
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Bardzo dobrze, że jest jak jest. GTA to nie simsy...
     
  13. polaris20

    polaris20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 16, 2008
    Posty:
    90
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Zgadzam się z kolegą. Fabuła jest tak miodna że nie mam pytań warunkiem jest dobra/b.dobra znajomość języka angielskiego, bo bez tego ani rusz. Ten tytuł tak mnie wciągną, że nawet w zakupione "Girsy" nie mam czasu grać, kupilem je 2 tygodnie temu a nawet pierwszej misji jeszcze nie przeszedłem hehe...przyjdzie i na nie czas :) :D
     
  14. realizer

    realizer V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Przeszlem gre i na tym koniec ... (brat cos tam dalej gra) w porownaniu z grywalnascia GTA:SA ,wpada na calej linii
     
  15. Majcher997

    Majcher997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 25, 2007
    Posty:
    287
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    No zależy co kto lubi, mnie latanie jakimś wytatuowanym gangsta bambo jakoś nie kręciło. Ogólnie jak po raz pierwszy zobaczyłem san andreas to już wiedziałem że to gra nie dla mnie. Płytkie jakieś to SA, bez duszy i w ogóle do bani. Tutaj fabuła jest mega miodna, miasto sam każdy wie jakie, soundtrack miód i orzeszki, postacie wymiatają, tylko troche jak dla mnie za krótka. Przeszedłem dwa razy i ciągle czuje niedosyt :-\ Czekam z niecierpliwością na dodatki próbując osiągnąć 100% :)

    Ja bym tych dwóch gier nie mieszał. W girsach trzeba po prostu bezmyślnie *********** w potwory, a GTA to jednak bardziej wymagający tytuł dla dojrzalszych graczy.
    Skończ całkiem GTA i dopiero weź się za girsy (tak btw polecam tryb co-op :D )
     
  16. Herki

    Herki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2008
    Posty:
    56
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Nowiak
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Gre przeszedłem w 29 godzin i 30 min i teraz gram CZASEM na live a tak an single player juz nie gram...
     
  17. misiek8

    misiek8 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2007
    Posty:
    734
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    In an ODST armor waiting to drop
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Polecam zagrac na Insane,wtedy slowo "bezmyslnie"nie ma racji bytu w odniesieniu do GoW.
     
  18. cux

    cux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2008
    Posty:
    558
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Dokladnie, trzeba opracowac nie latwa strategie, aby posunac sie dalej i wyeliminowac przeciwnikow. Ale kolega pewnie gral na "casual".
     
  19. aaaqqq111

    aaaqqq111 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2007
    Posty:
    126
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    ja mam już 71.17 % czas 29:39:11 tylko główny watek skończyłem wcześniej teraz się bawię ale wątpię abym do 100 dociągnął ;-)
     
  20. zaku666

    zaku666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    68% zostala mi ostatnia misja + misje assassin a czas gry to 43h+ :D nie spieszylo mi sie hehe, ahh i kazdego "kolege" mam na 90+%
     
  21. basa

    basa Guest

    Odp: GTA4-czy wciaz w to gracie i ile?!

    Ja robie achievementy po przejsciu drugi raz fabuly :) zostaly mi juz tylko achevementy online i moze kilka single , najdluzej zajelo mi oczywiscie wybicie 200 golebi , ale w koncu sie udalo :) teraz koncze stuntsy , ale chyba bedzie przerwa na grida i rock band bo w koncu dotarla do mnie gitarka :)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum