1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gubienie klatek w Mass Effect

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez coldveins, Styczeń 15, 2009.

  1. coldveins

    coldveins Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    63
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Wciągnąłem się ostatnio mocno w ME ale dzieje mi się coś czego się nie spodziewałem na konsoli - gra gubi klatki, efekt podobny do odpalenia gry w wysokich detalach na słabym PC przy czym nigdy nie wiesza się na stałe. Tak czy siak doprowadza to do pasji, konsola jest nowa. Myślicie, że płyta źle się wypaliła (verbatim)? Czy napęd ma dość po miesiącu już? W sumie jestem przerażony trochę bo już raz zaraz po zakupie wymieniałem konsolę bo po 3 dniach porysowała mi oryginalnego CODa. Raz mi się też na PoP zawiesiła na stałe. Masakra.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Gubienie tak zwanych "klatek" występuje w momencie kiedy konsola nie nadąża doczytywać obiektów w tym czasie wypełnia te 100ms czasu dostępu do DVD lub dysku przycinką obrazu i ponownym odczytem tekstury czy obiektu.

    Wino może leżeć w nośniku jak i napędzie.
     
  4. coldveins

    coldveins Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    63
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    W sumie inne gry chodzą bez problemów, a wyczytałem na kilku forach zagranicznych że ta gra ma po prostu takie tendecje, u jednych mniejsze u innych większe tak, że grać ciężko (niestety tak ja mam). W każdym razie chce w to wierzyć :eek:
     
  5. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Co do przycinania to pare gier rzeczywiście tak robi. XBOX ma tylko 512MB więc często musi dowalać w pamięć przez to te zacinki.
     
  6. coldveins

    coldveins Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    63
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Chyba jednak okazuje się, że z konsolą jest coś nie tak bo zaczęło spowalniać na Too Human, Tomb Raiderze czy nawet CoD3 (!!!!), a na Mass Effect widać to najlepiej bo ma niedopracowany silnik tym bardziej. Ktoś miał już coś takiego? Można coś zrobić domowymi metodami?

    Ps. temat wypadałoby przenieść do problemy czy sprzęt nie wiem.
     
  7. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    zainstaluj na dysku (jak masz) troche pomoze ale i tak potrafi nie doczytac tekstur, zaciac sie na chwilke czy robic loadnigi w czasie gry. ale grac sie da.
     
  8. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Prawie każda gra na XBOX lubi się zaciąć, chrupnąć lub nie doczytać.
    XBOX ma za mało RAMU!!!
     
  9. coldveins

    coldveins Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    63
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ja rozumiem ale wszyzstko mi chodziło płynnie, a teraz na każdej grze zauważam spadki fpsu włącznie z CoD3 które jest stare, chyba muszę się zgłosić do jakiegoś naprawiacza :(
     
Wczytywanie...

Poleć forum