1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Guitar Hero - porady

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez Stan, Styczeń 8, 2010.

  1. Stan

    Stan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2009
    Posty:
    150
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gdańsk
    :p Siemka

    Od niedawna gram w guitar hero - i mam kilka pytań:
    1) Gdy zaczynaliście grać to od jakiego poziomu trudności ? - ja narazie gram na easy, bo na mediumie się gubię póki co. Czy próbować za wszelką cene na medium?
    2) Gracie na stojąco czy na siedząca ?

    Pozdrawiam:)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Mikas

    Mikas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 7, 2010
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    1)Jeżeli na easy w miarę się nie mylisz no to przejdź na medium.
    2) To zleży od ciebie mi łatwiej grac na stojąco chodź mój kumpel gra na siedząco, to już zależy od ciebie.
     
  4. trzepak

    trzepak Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2009
    Posty:
    69
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Świdnica
    gralem odrazu na medium i przez pierwsze jakies 3h sie jeszcze gubilem i nie wychodizlo mi to ale z uplywem czasu medium to byl pikus;p teraz prostsze piosenki gram na expert;)
     
  5. neo937

    neo937 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    713
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Graj powiedzmy jeden utwór na Easy tak, aby mieć na nim ponad 90% zaliczonych nutek, potem przesiądź się na Medium i graj ten sam utwór żeby go zaliczać również powiedzmy na 80 - 90%. Weź jakiś utwór z kariery, najlepiej tam gdzie najdalej doszedłeś, bo im dalej w GH to tym trudniej. Jak nauczysz się grać stopniowo utwór ze ~środka kariery na Easy, potem na Medium, to będziesz umiał te wcześniejsze grać również na medium. Poza tym ta gra wymaga dużo praktyki, więc chyba wiesz że od razu nie nauczysz się grać na Expercie ;] Ja dopiero po dwóch miesiącach gry we Frets On Fire wsiadłem na poziom Hard ;]
     
  6. plucik_rop

    plucik_rop Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    131
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Ropczyce
    E tam. Ja gram na padzie jeszcze gitary sie nie doczekałem, gram na siedząco, po 3 dniach [ dziennie ok 2/3godz ], i ukonczona kariera na easy, przsiadłem sie na medium. Teraz harda lece prawie ze spokojnie.
     
  7. Insect

    Insect Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 9, 2008
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Nysa/Kutno
    Staraj sie grac na wyzszych poziomach chociaz od czasu do czasu,powodem jest to iz trzeba sie przyzwyczaic do grania na wszyskich 5 fretach jesli zamulisz sie na niskim poziomie to nabierzech zlych nawykow i pozniej ciezko bedzie sie przestawic na 5 palcow
     
  8. QuickShare

    QuickShare Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    190
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Torun
    1) Moje pierwsze zetknięcie z Gitarką było na Easy na Medium przeszedłem, jak w większościach piosenkach miałem 100 % (Teraz to na Medium). Mogę dodac, że jak dostałem perkusję odrazu wbiłem na Medium, jednak znajomośc już tej gry z gitarki pomogła.
    2) Gitara - Siedząca (Z początku stojąca, ale nóżki bolały !) Perkusja, raczej siedząca :p
     
  9. wsaadman

    wsaadman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Częstochowa
    To spróbuj zagrać na padzie w Metallicę, albo inną z nowszych części ;)

    @Insect To ty grasz w GH pięcioma palcami? To dziwną masz tą rekę :D
     
  10. plucik_rop

    plucik_rop Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    131
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Ropczyce
    No na padzie odpada przecież tylko GH2 i GH3:Legends Of Rock tylko. Ale gitara już niedługo i to po cenie. Explorer nowy za 60PLN, i ta z World Tour z dotykowym panelem tez nowa za 200.
     
  11. pablo89352

    pablo89352 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    na padzie jest o wiele łatwiej bo na gitarze trzeba przesuwac rękę zeby grac na 5 przyciskach ja się do tego nie moge przezwyczaic i gram na medium do tego jeszcze dochodzi uderzanie w strune ale to wiadomo
     
  12. methos23

    methos23 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Ostrów Wlkp.
    Ja zaczynałem na medium później po jakiś 2 - 3 tyg. przerzuciłem się na hard :D na hard grałem z pare miesięcy i potem został mi expert .
     
  13. wsaadman

    wsaadman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Częstochowa
    Ale jak juz było napisane - na padzie da się grać we wszystkie części do Aerosmith. Dalej już gra nie wyczytuje pada jako kontrolera-gitary, można co najwyżej włączyć headset i śpiewać.
     
  14. Siawcik

    Siawcik Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2010
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Skierniewice/Warszawa
    Ja osobiście gram tylko na stojąco jeżeli chodzi o gitare. Zaczynałem na poziomie medium z pewnymi problemami, a po przejściu kariery do połowy przerzuciłem sie na harda i zacząłem od nowa. Najlepiej na cięższy poziom trudności przeskakiwać początkowo na bass'ie. Dobrą zabawą pomagającą w grze jest np. obracanie zapalniczki między palcami. Starajcie sie od początku grać Dół/Góra, bo bez opanowania tej sztuczki na expercie może wam być ciężko.
     
  15. Therioon

    Therioon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 12, 2010
    Posty:
    62
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Manchester
    Granie na stojąco na dłuższa metę się nie sprawdza bo gitarka podskakuje przy ostrej rzeźni na strunie np. w whiplashu :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum