1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gwarancja dysku twardego

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Trey, Grudzień 10, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Trey

    Trey Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 24, 2008
    Posty:
    257
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Witam! Będe szczery! Zamierzam wydębić od ms dysk twardy 60 Gb. Sam posiadam falcona premium 20 Gb. Zostało mi dokładnie 7 dni z rocznej gwarancji na akcesoria. Czy ten numer ma szanse przejść?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    no jak masz 7 dni to chyba tak
     
  4. artiszarik

    artiszarik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 2, 2009
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Kiedyś dałoby radę, teraz nie ma szans. MS dokładnie wszystko sprawdza i wie, jak oszustów omijać. Próbowałem.


    Pozdro;)
     
  5. HunterPL

    HunterPL Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    46
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    no teraz słyszałem że już każą odsyłać zepsute akcesoria ale nie jestem pewien
     
  6. Trey

    Trey Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 24, 2008
    Posty:
    257
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Tylko co ja mam powiedzieć. Jakie są najczęstsze awarie dysków? I po czym oni rozpatrują gwarancje? Po numerze seryjnym konsoli czy po numerze seryjnym dysku. Oto mi chodzi że jak bym podał numer seryjny swojego dysku 20 Gb to ms by sprawdził i stwierdził że dyski 60 Gb posiadają inne numery seryjne i by była wtedy lipa bo drugiej 20-stki to ja niechce.



    Fakt-apetyt rośnie w miare jedzenia. Dzisiaj po 9 dniach czekania dostałem nowego pada za free i tak sobie pomyślałem że dobrze by było przenieść się na 60 Gb i wykorzystać maxymalnie tą gwarancje na akcesoria
     
  7. artiszarik

    artiszarik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 2, 2009
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzwoniłem do MS. Prosili o podanie nr seryjnego.Nie wiem jakim cudem, ale stwierdzili, że mam wszystko OK z moim dyskiem i nie mogą nicł zrobić, choć dysk był, rozje****.
    Masz 20GB to albo Ci wymienią na 20 GB albo nic z tym nie zrobią i stwierdzą tak jak u mnie, że to mechaniczne rozwalenie dysku, choć wcale tak nie było ;d
     
  8. Trey

    Trey Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 24, 2008
    Posty:
    257
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Od razu zaznaczam że załatwiłem fakture na premium 60Gb bo była potrzebna do wykombinowania pada i normalnie mi zaktualizowali gwarancje, chociaż nie powinni bo konsola miała date produkcji luty 2008 a jak wiadomo wtedy jeszcze nie było na rynku 60-ek. Chcę poprostu być pewien że jak zadzwonie to nie będą wołać jakiegoś numeru z dysku 60 Gb.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum