1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gwarancja na Pada i Chatpada

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez small551, Lipiec 21, 2016.

  1. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    Witam dziś mam do Was prośbę w następującym problemie. Podczas wkładania chat pada do pada wyłamało mi się wejście w kontrolerze. Prawdopodobnie wejście do chat pada się wygięło i przez to podczas wkładania wyłamałem wejście. (Tak wiem zrobiłem to na chama). Kontroler jest na gwarancji. Jednak na infolinii micro złodziei dziewczynka młodsza ode mnie powiedziała, że tego gwarancja nie obejmuje i jak wyślę pada to zapłacę za jego naprawę lub za rynkowo nowego pada. A chat pada mogę wyrzucić(tu cytat z infolinii). Fakturę odeślą mi z naprawionym lub wymienionym padem. Po czym laska bez uprzedzenia się rozłączyła.

    Moje pytanie czy ktoś miał podobną sytuację z wyłamanym wejściem do akcesoriów? Czy opłaca się wysłać pada i chat pada na gwarancje?(do chat pada nie mam pudełka i dowodu zakupu). Co radzicie zrobić w tej sytuacji?
    Ile może kosztować drobny serwis w przypadku obu urządzeń: Pad, Chat pad. Prawdopodobnie trzeba wymienić wejścia w jednym przypadku żeńskie w drugim męskie? Czy się opłaca?

    PS> Chat pad jest padnięty bo po delikatnym podłączeniu do innego pada nie reaguje.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Ja bym przyświrował że nie działa i wysłał na gwarancję bez zagłębiania się w szczegóły. Najwyżej odeślą. Wydaje mi się że odpłatnie bez twojej zgody nie naprawią.
     
  4. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3257
    Polubienia:
    1848
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Ja to bym napisała na chat z MS, zamiast dzwonić na infolinię. Na tym chacie pisemnym robią bardziej normalni ludzie niż na infoliniach. Zresztą nic nie stracisz na tym. Napisz co i jak i pewnie Ci pada przyjmą. Chatpada raczej nie, bo oni potrzebują dowód zakupu, a jak go nie masz to nie masz gwarancji (bo chyba chatpady nie mają swoich S/N jak mniemam?). Ogólnie na pada jest 2 lata gwarancji i jest ta gwarancja liczona wg gwarancji Twojej konsoli. Musisz ją mieć zarejestrowaną na swoim koncie MS.
     
  5. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    Popisałem sobie z suportem moją łamaną angielszczyzną i oto efekt. Jutro przyjeżdża kurier i odbiera oba urządzenia i serwis wymieni je bezpłatnie w ramach gwarancji(chatpad też ma SN). Tylko wszystko będzie szło oddzielnymi przesyłkami a ja za cholerę nie wiem który list przewozowy do której przesyłki. :) Wyślę chyba losowo - zorientują się :)
     
  6. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3257
    Polubienia:
    1848
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Jak się nie mylę to na tych etykietach pisze na dole co w jakiej przesyłce jest. Nie mam już etykiety na mailu, żeby Ci to potwierdzić. Ale znam sposób jak powinieneś się tego doszukać na www. Wchodzisz w ten link: https://myservice.xbox.com/. Następnie logujesz się do swojego konta i na dole po prawej stronie masz nr zlecenia serwisowego, jak klikniesz na numer to masz informację co w zleceniu jest naprawiane. A numer zlecenia chyba jest na etykiecie do UPS. Pokombinuj, może akurat :)

    PS: Ja dzwoniąc na Polską infolinię zostałam zbyta, więc mam ich w głębokim poważaniu z taką ich pomocą. Wolę już z translatorem pisać do supportu i się dogadać (mimo, że jak oni mnie czytają to pewnie załamują ręce..:D) i mieć wszystko załatwione czego oczekuję niż dzwonić na ten nasz polski support, który jest do dupy :D
     
  7. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    Nie ma opcji dojść co jest co. Wnioskowałem się kolejnością przychodzenia emaili z suportu i listów z UPSa
     
  8. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    Kurier był i zabrał. Skądinąd bardzo miły. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Koleś na chacie zapewniał, że naprawiać nie będą tylko wyślą nowy sprzęt. Swoją drogą może i MS ma gówniane akcesoria do konsoli ale to, że wszystkie są objęte taką samą gwarancją jak konsola to już mi się podoba :)
     
  9. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    No i moje akcesoria doszły już do serwisu i co dalej...? Mam czekać na wiadomość co dalej czy raczej na kuriera ze sprzętem? Może ktoś podpowiedzieć jak wygląda dalsza procedura?
     
  10. zoltypl

    zoltypl Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2009
    Posty:
    185
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    BARTY
    Poczta polska Ci dostarczy w przyszlym tygodniu .
    Poniedzialek ,wtorek.

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  11. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3257
    Polubienia:
    1848
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Dalsza procedura wygląda tak, że dostaniesz wiadomość na skrzynkę @, że wysłano do Ciebie urządzenie zastępcze. W rzeczywistości wyślą Ci nowego, sprawnego pada i do tygodnia czasu dostaniesz go pocztą polską do domu :p
     
  12. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    A drugie urządzenie w sensie chatpad?
     
  13. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3257
    Polubienia:
    1848
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Nie wiem, nigdy tego nie miałam. Pewnie będzie tak samo, bo z innych urządzeń też się dostaje @, że wysłali produkt zastępczy ;)
     
  14. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    No to oba urządzenia do mnie frunął: "Uprzejmie informujemy, że product zastępczy opuścił nasze centrum serwisowe. Proszę wziąć pod uwagę, iż czas dostarczenia przesyłki może zająć do 28 dni. Gdyby nie otrzymali Państwo produktu w wyżej wymienionym czasie, bardzo prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta." Niestety nie mam żadnego numeru przesyłki itp. To normalne? Po prostu cierpliwie czekać?
     
  15. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1062
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Tak to normalne, czesto paczka rzucona pd drzwi bo nie miesci się w skrzynce ;)

    Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
     
  16. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    Oba akcesoria doszły dzisiaj, nowe produkty. Jednak miałeś rację akir. Koleś zostawił na parapecie domu...żenada.
     
    jaszczurka23 lubi to.
  17. kickass999

    kickass999 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2014
    Posty:
    36
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    a ja mam pytanie, czy po podpięciu chatpada do pada jest jeszcze miejsce jack na sluchawki ?
     
  18. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    W chatpadzie jest wejście Jacka 3,5 mm
     
    kickass999 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum