1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gwarancja - różne numery seryjne konsoli wysłanej i otrzymanej

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ArturSworski, Listopad 18, 2010.

  1. ArturSworski

    ArturSworski Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 24, 2010
    Posty:
    38
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam.
    W tamtym tygodniu zgłosiłem przez Internet moją konsolę na gwarancję. Wieszała się kilka razy dziennie i zawiadamiała o błędzie E79. Wersja Slim 250GB.
    Założyłem konto na XBL, zarejestrowałem konsolę podając jej numer seryjny, opisałem problem, zapakowałem i wysłałem. Dziś loguję się na konto XBL wchodzę w support i sprawdzam stan naprawy. Moim oczom ukazuję się piękny widok. Konsola naprawiona i wysłana do mnie. Super. Wchodzę w moje zarejestrowane urządzenia, a tam nie ma żadnej konsoli. Wcześniej była właśnie ta którą zarejestrowałem o numerze seryjnym 507xxxxxxxxx, a teraz nie ma tam żadnej. Wchodzę na maila a tam wiadomość, że konsola została do mnie wysłana. Otwieram pierwszą wiadomość o potwierdzeniu przyjęcia konsoli do serwisu i drugą o potwierdzeniu naprawienia konsoli i wysłania do mnie. W obu wiadomościach jest podany numer zlecenia i numer seryjny konsoli. Numery zlecenia są takie same w obu wiadomościach natomiast numery seryjne się różnią. Moja konsola, którą wysłałem miała numer 507xxx, a ta którą M$ wysłał do mnie ma numer 208xxx.
    Zarejestrowana konsola zniknęła z "moich urządzeń" w supporcie M$, a numery seryjne konsoli wysłanej do M$ i wysłanej przez M$ się różnią.
    Pomyłka M$, pomylili konsole, czy po prostu nie zdołali naprawić starej i wysłali mi nową?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kufer111

    kufer111 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 9, 2008
    Posty:
    618
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zdolny Śląsk
    bardzo możliwe że tam burdel mają a E79 oznacza błąd HDD lub kontrolera sata na pł. głównej -miałeś chyba te drugie skoro wymienili ci konsole lub pł. gł.
     
  4. AlCapone1

    AlCapone1 Banned

    Dołączył:
    Listopad 15, 2010
    Posty:
    187
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    kolejny slim i kolejne problemy slimy sa lipne wiadomo to nie od dzis
    poczekaj z tydzen czasu na nowa konsole potem do nich pisz dzwon atakuj jak bedzie echo
     
  5. AiZo

    AiZo Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2008
    Posty:
    456
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    KrakĂłw, Poland
    Po naprawie dostałeś kartkę rozliczeniową, co MS naprawił, wymienił etc - u mnie tak było - oraz była tam informacja ( po angielsku ), że w związku z za dużymi szkodami wymienili moją jednostkę na zastępczą z INNYM numerem seryjnym.
     
  6. ArturSworski

    ArturSworski Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 24, 2010
    Posty:
    38
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Poczekam za xboxem to się zobaczy czy problem rozwiązany ;D
    Dzięki za pomoc.


    No właśnie. Też czytałem, że to błąd E79, więc odłączyłem dysk, ale problem dalej występował. Konsola wieszała się kilka razy na godzinę i zawiadamiała o błędzie E79. Napisałem tak do nich.
     
Wczytywanie...

Poleć forum