1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gwarancja

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez krzychu098, Październik 11, 2009.

  1. krzychu098

    krzychu098 Banned

    Dołączył:
    Luty 26, 2009
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    A więc tak, konsola mi się zepsuła nie mam gwarancji ale skombinowałem sobie plombę problem jest taki że nosi z tyłu ślady otwierania. Na ekranie wyskakują mi artefakty a w konsoli już ktoś wcześniej grzebał. Czytałem że jak im napisze że mam RROD to mi od ręki wymienią na nową. Czy ktoś się orientuje czy konsole tam ktokolwiek sprawdza, czy może porostu zainwestować w nową obudowę ? Pozdrawiam :]
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    konsoli z rrodem nie wymieniają od ręki na nową, tylko naprawiają, na nową wymieniają jak masz rroda 3 czy 4 raz, na twoim miejscu zainwestowałbym w nową obudowę.
     
  4. krzychu098

    krzychu098 Banned

    Dołączył:
    Luty 26, 2009
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Może jakieś inne porady ? Czy się skapną jak im wcisnę kit że mam RROD ? Czy lepiej im na pisać że mam po prostu artefakty ?
     
Wczytywanie...

Poleć forum