1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Gwarancja

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez ArturSworski, Październik 9, 2010.

  1. ArturSworski

    ArturSworski Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 24, 2010
    Posty:
    38
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam.
    Już założyłem jeden temat w dziale 'Dla świeżaków', ale spadł już daleko i dobiłem 20 postów, więc zakładam nowy temat tutaj. Jeśli coś źle zrobiłem to proszę o przeniesienie tematu ;)
    Tak więc konsola ma 2 tygodnie i zawiesza się od samego początku kilka razy dziennie. 2 dni temu wyskoczył błąd E79 i 1 czerwona dioda. Dziś konsola się zwiesiła, reset i znów jedna czerwona dioda, ale ekran czarny, nie było błędu e79. Reset i konsola działa.
    Chcę konsolę odnieść do sklepu, w którym ją kupiłem, jeśli powiedzą, że oni nie przyjmują to dzwonię do MS. Jednak tu mam pytanie. Konsola jako tako działa, tylko zacina się co chwila i błąd wywala co parę dni. Przyjmą to na gwarancję? Czy przyjmują tylko już zepsutą na amen ;D
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. khas

    khas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2010
    Posty:
    33
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Chorzów
    ja na twoim miejscu zadzwonił bezpośrednio do M$. Tam powiesz co i jak i ini już bedą wiedzieć z czym mają do czynienia a w sklepie raczej i tak odeslą cię na infolinie albo powiedzą że poślą ją ale na twoją odpowiedzialność i że w razie nie stwierdzenia usterki - płacisz za transport. Także moja rada Dzwoń do M$.
     
  4. ArturSworski

    ArturSworski Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 24, 2010
    Posty:
    38
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Oki.
    W poniedziałek dzwonię do M$.
    Temat do zamknięcia.
     
Wczytywanie...

Poleć forum