1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Halo: Reach będzie jak mroczny Titanic

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez marek2fgc, Styczeń 22, 2010.

  1. marek2fgc

    marek2fgc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    485
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubin
    Marcus Lehto, dyrektor kreatywny Bungie na łamach EDGE (tych internetowych) udzielił kilku interesujących wypowiedzi na temat fabuły Halo: Reach. Gra ma być jak Titanic - od początku będziemy wiedzieli jak to wszystko się skończy, będzie też bardziej mroczna niż wcześniejsze odsłony serii, a to z uwagi na ciężar opowiadanej historii.

    Gra ma także w całkiem odmienny sposób opowiadać historię. Koniec z czymś, co Letho określił jako "wkraczam w kosmos i walczę z wieloma SI". Co chwilę gracz ma być też zaskakiwany czymś nowym.

    Źródło: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7481860,Halo__Reach_bedzie_jak_mroczny_Titanic.html
     
Wczytywanie...

Poleć forum