1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

X360 HALO: Reach

Temat na forum 'Encyklopedia' rozpoczęty przez Touch!, Kwiecień 19, 2011.

  1. Touch!

    Touch! V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    3145
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    [​IMG]

    Nazwa: HALO: Reach
    Data wydania: 14 września 2010
    Gatunek: FPS, strzelanina
    Multiplayer: Tak
    Developer: Bungie Software
    Wydawca na świecie: Microsoft Game Studios
    Wydawca w Polsce: Microsoft

    Opis:
    Reach opowiada o wydarzeniach, które miały miejsce przed pierwszą odsłoną serii - HALO: Combat Evolved. Tytułowe Reach to planeta, która jest schronieniem dla ludzkości walczącej z siłami Covenant.
    O ile singleplayer w porównaniu do poprzednich części jest lepszy, zrobiony z większym rozmachem i jest dynamiczniejszy o tyle Ci którzy w HALO grają głównie z powodu multiplayera mogą poczuć sie zawiedzenie.
    Cały mechanizm został dostosowany do obecnych realiów i mamy do czynienia z czymś zrobionym na wzór popularnych FPS'ów t.j MW2 czy Black Ops. Nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt, że przez ten zabieg ucierpiał balans.
    Graficznie całość prezentuje się ładnie, jednak soundtrack nie jest już tak porywający jak w poprzednich odsłonach.


    Trailer:

    Pegi:[​IMG]
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Problem

    Problem Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2012
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    trochę mi się to wszystko nie zgadza. soundtrack jest o wiele lepszy, od (według mnie) wręcz heavymetalowych kawałków z reszty części. Jeżeli zaś chodzi o multiplayer, to jest on również rozbudowany do wręcz monumentalnego stopnia, do tego dochodzi duży wybór i możliwość samodzielnego wręcz od podstaw budowania meczy. Inteligencja NPC jest bardzo rozwinięta, (jak grasz na legendary) a co do reszty, to i grafika i modele broni, i zgodność z resztą części i nawet kampania która mnie porwała na kilka tygodni wszystko stoi na bardzo wysokim poziomie. Jedyny minus który widzę to brak możliwości schowania się za osłoną i brak spolszczenia. Jeżeli jednak potraktujemy Halo Reach po prostu jako kontynuację serii rozwalanek stojących na bardzo wysokim poziomie, to braki te nie przeszkadzają. Ponadto, wspaniała gra aktorów, dobry silnik graficzny, mistrzowskie zgranie audio-wideo i mamy do czynienia wręcz z hitem, który jednak, nie ukrywam, może się szybko znudzić.
     
Wczytywanie...

Poleć forum