1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Harry Potter i Insygnia Śmierci

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Mirek W., Czerwiec 10, 2011.

1. Mirek W.

Mirek W. Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam. Jestem nowy i całkiem zielony, nie wszystkie terminy, którymi operują forumowicze są dla mnie zrozumiałe. Próbowałem znaleźć odpowiedź na forum, ale nie znalazłem. Kupiłem synowi używaną konsolę Xbox Elite (Jasper). Konsola jest chyba przerobiona, bo dostałem z nią kilka gier nagranych na płytach DVD, które chodzą. Syn chciał grę Harry Potter i Insygnia Śmierci. Ściągnąłem mu ją z torrentów w wersji PL, wypaliłem wg znalezionego w sieci tutorialu (w ImgBurn) wskazując plik z rozszerzeniem .dvd. Przy próbie odpalenia gry pojawił się monit o aktualizacji oprogramowania. Dałem "tak", zaczęło się wyodrębnianie, a potem komunikat o kodzie statusu 3080-0000-3000-0904-8007-0002 i że trzeba wyczyścić płytę, lub zrestartować konsolę. Wg porady na tym forum posiadam dashboard 2.0.12416.0, nie mam pojęcia gdzie znaleźć ew. info o przeróbce... Czy jest jakaś szansa na odpalenie tej gry? Może coś zrobiłem źle? Konsola nie ma połączenia z siecią.

2. Lotnik421 Xbox One

3. maker3

maker3 Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    72
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Żeby działał HP, trzeba mieć wersje dashboardu 2.0.12611.0
    Możesz zrobić update z pendriva