1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Hideki Kamiya zdradził masę świeżych informacji na temat Scalebound - ekskluzywnego hitu dla Xboksa

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 6, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Scalebound jest jednym z naszych faworytów tegorocznych targów w Kolonii. Tym bardziej cieszy nas fakt, że szef Platinum Games uraczył nas całą masą dodatkowych informacji zarówno na temat mechaniki, jak i świata gry.

    Cały czas nie możemy wyjść z podziwu po pierwszych gameplayach, a już spadła na nas cała masa wieści ze świata Draconis. Nowa produkcja studia Platinum Games okazała się zręcznym połączeniem dynamicznej gry akcji z elementami RPG. Nie możemy się doczekać! Przejdźmy jednak do konkretów:

    • Prawa ręka bohatera, o imieniu Drew, porośnięta jest łuskami, co symbolizuje jego więź ze smokiem.
    • Smok kontrolowany jest przez sztuczną inteligencję, ale mamy możliwość wydawania mu prostych poleceń typu 'idź tam", "celuj tam", "chroń" lub "atakuj".
    • Świat Draconis zależny jest od energii zwanej Pulse, która kształtuje naturę i pozwala wyspom unosić się w powietrzu. Pulse używany jest również przez Drew i jego smoka do walki.
    • Drew może także używać ataków ogłuszających i przyciągać się linką do czułych punktów przeciwników.
    • Pulse potrzebne jest również, aby Drew mógł przełączyć się w swoją smoczą formę. Po jej odpaleniu bohater przeobraża się w humanoidalnego smoka o zwiększonej sile i mocniejszej obronie.
    • Można odcinać członki dużym przeciwnikom.
    • W grze pojawią się lochy.
    • Trafimy na momenty, w których ze względu na rozmiary smoka, Drew będzie musiał oddzielić się od swojego towarzysza.
    • Bronie mają swoją wytrzymałość.
    • Ekipa pracująca nad Scalebound składa się ze 100 osób.
    • Można zakupić dodatkową smoczą zbroję w zamian za walutę znaleziona w grze. Scalebound nie będzie posiadać żadnych mikrotransakcji.
    • Można zmieniać wygląd smoka przy użyciu elementów pancerza, jakie wypadną z pokonanych przeciwników.
    • Jeżeli smok pokona przeciwników, to nie dostaniemy za nich żadnych kamieni (prawdopodobnie służących za doświadczenie). Trzeba będzie wybierać, czy wolimy walczyć sami i zbierać kamienie, czy też pokonać przeciwników szybko z pomocą smoka.
    • Można wybrać żywioł, jakim posługuje się smok.
    • W grze znajdzie się wiele różnych broni.
    • Drew rozwija się dzięki otrzymanym punktom doświadczenia.
    • Historia w grze ma obracać się wokół emocjonalnej więzi pomiędzy Drew, a jego smokiem.
    • Słuchawki noszone przez bohatera symbolizują, w jakim nastroju walczy właśnie Drew. Muzyka słyszana w grze jest dokładnie tą, która leci właśnie z jego odtwarzacza. Dzięki temu zabiegowi Platinum Games mogło wprowadzić do gry wiele różnorodnych gatunków muzycznych.
    • Kamiya nie chce mówić o Scalebound, jako o grze z otwartym światem, ponieważ jest to bardzo szerokie pojęcie i może być ono mylące. Jest to "bardzo, bardzo duży świat", w który wpasowują się zapierające dech w piersiach krajobrazy, bitwy o wielkiej skali oraz ogromni przeciwnicy.
    • Hideki nie chciał dzielić się jeszcze informacjami na temat trybu kooperacji. Podczas walk z bossami dołączą jednak do nas gracze z dostosowanymi pod siebie, zarówno wizualnie, jak i pod kątem umiejętności bohaterami.
    • Początek relacji pomiędzy smokiem, a Drew nie jest najlepszy. Poznamy ich wzloty i upadki przez które muszą oni przejść, aby zbudować wzajemne zaufanie.
    • Smok traktowany jest jak żywa istota. Deweloperzy chcą, abyśmy myśleli o nim jako o postaci, a nie zaprogramowanym robocie wykonującym nasze polecenia.
    To się dopiero nazywa masa fajnych informacji! Nam tylko podkręciła ekscytację, a co wy myślicie o Scalebound?



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5429
    Polubienia:
    1679
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Sądzę, że gra może być bardzo ciekawa. Ale swe zdanie oprze dopiero o filar czystego gameplaya od jednej do drugiej misji (może i dłuższy) tak by przekonało to mnie, iż nie znudzę się po 2-3 godzinach :D
     

Poleć forum