1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Hideo Kojima przedstawia swoją wizję Metal Gear Solid V

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 14, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Po długim oczekiwaniu zbliżamy się w końcu do premiery Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, które ma być swego rodzaju prologiem do Phantom Pain (albo "płatnym demem" jak twierdzą niektórzy). Hideo Kojima postanowił opowiedzieć nam o najważniejszych założeniach swego projektu.

    W najnowszym filmiku Hideo Kojima, że Ground Zeroes to nie gra, którą przechodzi się jeden raz. Każda z misji posiada wiele celów i ścieżek, które do nich prowadzą i gracz będzie za sprawą tej wielowymiarowości czerpał satysfakcję z wielokrotnego zaliczania wyzwań. Dobrze to wiedzieć, bo wg redakcji Game Informer przejście trybu Story trwa ok. 90 minut.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum