1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

I co teraz

Temat na forum 'Oprogramowanie' rozpoczęty przez reconik, Luty 16, 2011.

1. reconik

reconik Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    W sprawie oprogramowania jestem zielony, a wszedlem przez przypadek i patrze ze sa jakies problemy z grami, a wlasnie sciagam sobie 2gi dzien fable 3 :( mam konsolke z liteonem przerobka chyba extreme 1.6 tak mi sie wydaje, przerabialem juz dawno. Prosze o naprawde proste i konkretne odpowiedzi co teraz mam zrobic ?? najlepiej za darmo, neiwiem czy to cos ma do zeczy ale dzisiaj podlaczylem konsolke do internetu i zrobilem aktualizacje ... Czy musze zmienic cos w konsoli czy obrazy czyms przerabiac ? do dzisiaj gralem z płytką z patchem przed odpaleniem gry :( wiec prosze o odpowiedzi w prosty i mongoidealny sposob. Z gory dzieki :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. krisr77

krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
  4. maker3

maker3 Xbox One Xbox One Użytkownik

Polubienia:
    72
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Musisz wgrać LT+, nie ma innej rady.

Jak wszedłeś do netu z 1.6 to mogło cię oflagować po stronie serwera, bo ta przeróbka jest wykrywalna.

5. reconik

reconik Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6