1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

id Software prezentuje 9 pięknych map z Doom. Zobaczcie dynamiczny zwiastun

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 16, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28050
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Deweloperzy odpowiedzialni za Doom (2016) podsycają atmosferę. Firma właśnie opublikowała nowy zwiastun przedstawiający lokacje z nadciągającej produkcji.

    Doom (2016) zapowiada się na piękny powrót do najlepszych lat hardcorowego strzelania. Deweloperzy małymi krokami odsłaniają wszystkie informacje o produkcji, a dzisiaj możemy zapoznać się z dokładnymi szczegółami na temat map. Twórcy na start przygotują 9 lokacji:

    • Wykopaliska. Niewielki posterunek górniczy UAC. Uważaj na kruszarkę skał!
    • Piekielne ziemie. Średniej wielkości mapa w piekle, z częścią wewnętrzną i zewnętrzną. Mnóstwo platform, przepaści i teleporterów.
    • Rozpadlina. Ta gigantyczna mapa zabiera nas głęboko pod czapy lodowe Marsa. Idealne miejsce do gry w mroźnego berka.
    • Wysypisko. Ta nieduża mapa to centrum przetwarzania odpadów dla kompleksu badawczego i mieszkalnego UAC. Nic dziwnego, że jest pełna radioaktywnego śluzu.
    • Spirala. Tu odbywają się eksperymenty na demonach oraz badania nad zaawansowaną bronią. Idealne miejsce na szybką rundę areny klanowej.
    • Wieczne potępienie. Pogmatwana i sadystyczna, ta starożytna arena pełna jest krzyków agonii nieszczęsnych dusz, które cierpią piekielne męki.
    • Świętokradztwo. Mapa znajdująca się w pęknięciu piekielnych odmętów, zawiera bardzo niewiele miejsc do ukrycia się. Ruszaj się szybko... albo giń jeszcze szybciej.
    • Fala gorąca. Industrialny ośrodek UAC z wypolerowanymi korytarzami, które wkrótce spłyną ludzką (i demoniczną) krwią.
    • Podziemie. W tej symetrycznej jaskini gromadzona jest piekielna energia, zanim zostanie przesłana na Ziemię.
    Nie jest to największa liczba, ale nie możemy zapomnieć, że dzięki SnapMap każdy gracz z łatwością będzie mógł przygotować dodatkowe miejscówki. Mam nawet wrażenie, że dzięki społeczności to zestawienie zostanie kilkukrotnie powiększone w przeciągu pierwszego miesiąca od dnia premiery gry.

    Studio potwierdziło również kilka ciekawostek, na które będziemy mogli się natknąć. Teleportery, platformy skokowe, wybuchające beczki, radioaktywny śluz, czy też dziury – wszystkie elementy ubarwią rozgrywkę:

    • Na niektórych mapach znajdziemy jedno- lub dwukierunkowe teleportery. Korzystać z nich mogą zarówno ludzie, jak i demony, ale strzały nie są przenoszone (więc nawet nie próbuj posyłać salwy rakiet przez teleporter!).
    • Masz ochotę wskoczyć na szczyt poziomu? Szukaj platform skokowych. Zarówno ludzie, jak i demony mogą z nich skorzystać, aby szybko przenieść się wyżej.
    • Zgodnie z tradycją, na każdej mapie dla wielu osób znajdziemy wybuchowe beczki i zbiorniki z odpadami. Te pierwsze robią dokładnie to, czego się spodziewamy; te drugie nie tylko wybuchają, ale pozostawiają też po sobie radioaktywny śluz, który przez pewien czas zadawać będzie obrażenia każdemu nieszczęśnikowi, który przebiegnie przez świecące zielone błotko.
    • A skoro już mówimy o zielonym błotku, niektóre poziomy są otoczone przez radioaktywny śluz, który zadaje obrażenia ludziom. Ogień też jest niebezpieczny, podobnie jak energia/plazma, które mogą zabić od razu, w zależności od ich zagęszczenia. Demony są odporne na wszystkie trzy powyższe zagrożenia.
    • Jak zawsze, należy unikać lawy i dziur śmierci. Są one zabójcze zarówno dla ludzi, jak i demonów.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. blackpirate

    blackpirate Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 17, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    gra już czeka na dysku.:)
     
Wczytywanie...

Poleć forum