1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

ID@Xbox - to nie problem, jeżeli twórcy nie potrafią sami wydać swojej gry

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 6, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28132
    Polubienia:
    3218
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Chris Charla przekonuje, że nie taki ID@Xbox straszny jak go malują.
    [​IMG]

    ID@Xbox dotychczas dostało po głowie od kilku twórców za to, że w programie panują bardzo restrykcyjne zasady wydawania gier - np. nie było to możliwe, jeżeli produkcja wcześniej ukazała się już na jakiejś platformie, a poszczególne tytuły najlepiej by ukazywały się z pierwszeństwem dla Xboksa One lub ewentualnie równo z innymi wersjami. Wygląda jednak na to, że sytuacja zaczyna się zmieniać. Microsoft dopiero co zapowiedział, że do programu dołączyły takie produkcje jak Wasteland 2, Shovel Knight oraz Elite: Dangerous.

    Według szefa programu, Chrisa Charla, nie doszło jednak do żadnej poważnej zmiany, a było tak od zawsze. - Zawsze mówiliśmy, że deweloperzy powinni po prostu do nas przyjść i z nami pogadać. Jeżeli jest taka sytuacja, że twórcy muszą dostarczać grę po kolei dla poszczególnych platform, ponieważ nie mają finansów na równoczesny debiut gry, my to całkowicie rozumiemy. To nie jest problem - tłumaczy szef programu ID@Xbox. Chris dodał także, że Microsoft w takiej sytuacji prosi twórców, by dodali do Xboksowej wersji gry coś nowego i świeżego. Pierwszym z przykładów jest dodanie do Shovel Knight postaci znanych z Battletoads.

    Ponadto przypominamy, że ID@Xbox zostało rozszerzone i obejmie także Windows 10 - Charla tłumaczył, że nie ma żadnych restrykcji dla pecetowych deweloperów dotyczących wyłączności dla którejkolwiek z platform.

     
Wczytywanie...

Poleć forum