1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Idea Evolve świtała w głowach twórców od wielu lat

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 5, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Evolve mogło powstać dużo wcześniej, ale ograniczenia technologiczne nie pozwalały zrealizować wizji pomysłodawców - zdradza szef studia Turtle Rock, Chris Ashton.

    [​IMG]

    - Pomysł istniał prawie od zawsze, jeszcze przed premierą Left 4 Dead - mówi Chris Ashton, szef Turtle Rock Studios, które niedawno pokazało światu, nad czym pracuje. Pomysł ów, który dziś znamy jako Evolve, wcale nie musiał dojrzeć w głowach swoich autorów - dojrzeć musiała za to technologia, która wcześniej nie spełniała wymagań twórców gry.

    - To zawsze miała być produkcja typu versus, zawsze chodziło o rywalizację z innym graczem. W naszych wyobrażeniach było to coś na kształt Predatora, ludzie ganiają po dżungli i próbują upolować wielkiego potwora. Do tego potrzebowaliśmy bujnych lasów i roślinności. Problemem na jaki się natknęliśmy - i stało się to oczywiste dość szybko - była technologia - wspomina Ashton.

    - Pracowałem w tamtym okresie przy Source Engine, który nie pozwalał na tworzenie rozległych, otwartych przestrzeni. To nie był silnik nadający się do tego typu rzeczy - dodaje.

    Evolve szykowane jest z myślą o pecetach i konsolach nowej generacji. W opublikowanym wczoraj kalendarzu wydawniczym Take-Two gra ma zaplanowaną premierę na jesień bieżącego roku.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum