1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Idealnie oświetlona piracka przygoda - Rare opowiada o grafice w Sea of Thieves

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 21, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Przed tygodniem otrzymaliśmy dziennik deweloperski skupiony na temacie wykonania nieba oraz morza. Tym razem ekipa z Rare zaprasza nas, byśmy przyjrzeli się jakości oświetlenia w tej sieciowej pirackiej przygodzie. Autorzy chwalą się techniką refleksów i odbić świetlnych - np. tym jak światło jest delikatnie odbijane przez rozgrzany piasek lub przez lustro wody. Deweloperzy dużo uwagi poświęcili też aspektom przemian w barwach nieba, w miarę poruszania się Gwiazdy Dziennej po nieboskłonie. Co ciekawe - wschody i zachody słońca trwają w grze trochę dłużej, niż powinny, bo Rare uważa, że tzw. "złota godzina" jest tak piękna, że warto poświęcić jej więcej czasu.

    Deweloperzy z Rare twierdzą, że cały czas grzebią przy temacie grafiki poprawiają np. jak ocean wygląda w trakcie sztormu. Trzeba przyznać, że już teraz wygląda to bardzo obiecująco.



     
Wczytywanie...

Poleć forum