1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

iextreme-1-61

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez omo, Czerwiec 6, 2010.

1. omo

omo Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich na początek :) - jestem nowy i zielony w temacie. Od piątku mam konsolę z 10.07.2007r napęd chyba BENQ z tego co wyczytałem na forum. Konsola ma wgrane najprawdopodbniej iextreme-1-61 (tak pinformowany zostałem) i tutaj pojawia się pierwsze pytanie:
    1. jak nagrać GTA 4 ? normalnie przez IMGBURN czy trzeba dogrywać stealthpa...e?
    2. jak jest z nowymi grami muszę przerabiać coś czy tylko wypalam? (np UFC 2010)
    Dodam jeszcze, że XBL mnie nie interesuję. (nie znalazłem konkretnej odp na forum dlatego zakładam wątek)

Pozdrawiam ;)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Qazimodo

Qazimodo Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Alfa Centauri
  4. omo

omo Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czyli na iextreme-1-61 wszystkie gry ( na dzień dzisiejszy) działają bez patc.. czy innych zabiegów i będą mi zawsze działały jak nie będę grał na XBL ?

5. Gumis1985

Gumis1985 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Kraków, PL