IGN.com rozkłada okładkę Assassin's Creed IV Black Flag na czynniki pierwsze!

MrDraiger

V.I.P
V.I.P
XBOX MANIAK
Użytkownik
Mam nadzieję, że nikt nie będzie się burzył o angielski news, nie zamierzam go tłumaczyć, ponieważ nie jestem profesjonalista w tych sprawach i wolę zostawić oryginalny sens zdań i wypowiedzi. MrDraiger


Breaking Down Everything We Know About Assassin's Creed 4
This cover is packed with pirate secrets.


Today Ubisoft confirmed that Assassin's Creed IV is officially coming to Xbox 360, PlayStation 3, Wii U and PC, but aside from confirmation that the game features a new hero and a new time period, the company was pretty tight lipped.

But that's not going to stop me from tearing it apart pixel by pixel and breaking down what secrets the next game could possibly hold...



Źródło: uk.ign.com
 

Mnih

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
e tam, AC to już nie to samo.
 

Hiszpan3lek

Banned
Użytkownik
e tam, AC to już nie to samo.
Tak... bo wszystkie gry ktore maja w tytule wiecej niz 2 to juz nie to samo. Na prawde fajnie jest czytac: ee tam CoD to nie to samo, eee tam Mario to nie to samo, eeeeee tam minecraft to nie to samo...
KONKRETY KONKRETY PLAX PLAX! Jeszcze gry nie poznalismy ALE to juz nie to samo!
 

megatomik

Użytkownik
Użytkownik
e tam, AC to już nie to samo.
Chyba o to chodzi robiąc kolejne części gry? Ja się jaram że do każdej część starają się wprowadzić jakieś nowości, nie po to gram żeby po raz enty robić to samo tylko w innych lokacjach i delikatnie lepszych teksturach.
 

cptMichaaX

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Dla mnie AC Brotherhood był najlepszy. Ac3 juz mi sie nie podobała a Revelations to już nudaaa.

Mówicie że wszystkie gry które mają w tytule 2 to nie to samo ...
nie zgodzę sie z tym

Dla mnie Call of Duty MW2 było lepsze niż MW AC2 tez było świetne.

Teraz trzeba mieć dobry pomysł na grę ( fabuła i klimat do podstawa )
 

4Fun

Użytkownik
Użytkownik