1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

IHAS 124 a IHAS 524

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez swirek_lodz2011, Marzec 18, 2012.

  1. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam. mam pytanko. kupilem nagrywarke ihas 124b. przerobilem tzn. zflashowalem ja na 524b. teraz potrzebuje wgrac FW pod platinumy. czy moze byc pod 124b?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Bierz to od 524 i przerabiasz MediaCodeSpeedEdit, na Media ID Platinium.
     
  4. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
  5. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dobra. wiec zostaje przy tym FW 524b. teraz napiszcie mi jak mozecie, na jakie FW mam mu zmienic w MEDIACODE, jesli mam platinum MBIPG101-r12-00.
     
  6. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    aha. i przy okazji. choc szukalem na forum, czytalem i wiele razy ten temat byl maglowany, to jakie maja byc w koncu ustawienia w imgburn do nagrywania gier XGD3 pod LT3.0? bo wersji jest tyle samo co odpowiadajacych.
     
  7. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
  8. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    oki. szczerze powiem tak. po przeczytaniu tych poradnikow dalej nic nie wiem. jedni nagrywaja na maxwell inni na platinum, inni tylko na verbatimach, jeszcze inni na ihas, a niektorzy na innych nagrywarkach. odziwo wszystko wszystkim chodzi, a co drugi post ktos ma jakis problem. wiec w koncu jak to jest? tylko ihas i verbatim? ja mam platinum MBIPG101-R12-00. nagrywarke ihas124b. poszedl flash na 524b z tego ltmax burner. poki co wszystkie plyty do kosza. mowie oczywiscie o grach XGD3. kolejna niejasna dla mnie kwestia to abgx. co on robi i czemu sluzy? jak sie maja bledy w abgx'ie do bledow I/O ?? jest ktos w stanie mi to wyjasnic i najlepiej napisac jak laikowi, krok po kroku, co mam zrobic jesli mam w/w plyty i ihas524b? co mam wybrac w mediacode? jakie ustawienia w eeprom i imgburn? tak jak wczesniej pisalem, watki ciagniete mnostwo razy na tym forum, ale i odpowiedzi jest rownie wiele. pozdrawiam i licze na jakies wyklarowanie tego problemu.
     
  9. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    nagrywanie ihasem jest po to, żebyś nie miał problemu z nagraniem gry na dysk twardy konsoli.Mowa tu o kilku tytułach.
    na nagrywam gierki na płytach mediatech, Vakoss, Emtec i jakoś żadna gra nie odmówiła posłuszeństwa. proszę bardzo, kto chce niech nagrywa na Verbatimach ale takie wkręcanie pierdół, że Verbaimy są ACH i OCH i że inne marki są do pupci to czyste przekleństwo.
     
  10. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    wiec napisz mi jak mozesz, nawet na priv, jak mam edytowac plik w mediacode, zeby obslugiwal np. te platinumy.
     
  11. lelusz

    lelusz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 1, 2012
    Posty:
    132
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Podlacze sie pod temat mam nadzieje, ze autor sie nie obrazi.

    Mam takiepytanka:
    1) Jak sprawdzic (jakim programem) czy nagrywarka jest sflashowana do 524b ? Podobno jest ale chce sie upewnic.
    2) Aktualnie podobno jest soft pod Verbatimy, gdybys ktos krok po kroku wyjasnil mi co i jak wgrac pod plyty platinum to bylbym wdzieczny :)
     
  12. surferj24

    surferj24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2010
    Posty:
    444
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gotham City
    co do pierwszego pytania to w imgburnie jak wybierasz nagrywarke ktora chcesz nagrywac to masz tam napisane czy jest 124 czy 524
     
  13. lelusz

    lelusz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 1, 2012
    Posty:
    132
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Racja, zobaczylem tez w flashutility. Problem polegal na tym, ze na poczatku nie wykrywalo mi w ogole nagrywarki bo podlaaczylem ja przez adapter sata-ide a nie dalem napiecia na adapter :) Teraz juz ladnie smiga i faktycznie pokazuje 524b.
    Dzieki surferj24 mimo wszystko.

    Teraz jeszcze gdyby tylko ktos mi wytlumaczyl jak zrobic zeby byl soft od plytek Platinum to byloby ekstra
     
  14. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
  15. adam34689

    adam34689 V.I.P V.I.P Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2010
    Posty:
    5143
    Polubienia:
    504
    Punkty za osiągnięcia:
    113
  16. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dobra, ale kolega pytal i ja w sumie tez, jak przerobic, jak juz mamy plik pod 524, to jak mu wgrac id pod platinumy te MBI...???
     
  17. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    wgrywasz przez Flash_Utility
    1. Włączasz program
    2. Naciskasz Write Flash
    3. Wybierasz plik, który przerobiłeś w MediaCodeSpeedEdit na MediaID Platinium
    4. MediaID pod platinium zostało wgrane do napędu :triumphant:

    PS:
    Kolega już wie, się skonsultował na PW i wszystko mu śmiga :)
     
  18. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    jak przerobic ten plik w mediacode? i drugie pytanko to co jesli w medicode nie ma takiego id jak ma moja plyta? chodzi mi konkretnie o to iz, moja plyta ma mbipg101-r12-00 a w mediacode jest mbipg101-r12-000. moze byc o jedno 0 wiecej ???
     
  19. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Jeśli dobrze rozumiem to masz Ihas sflashowany do 524B tak ?
    Nie może być tak że nie ma takiego MediaID, coś źle odczytałeś :)

    Też nagrywałem na Platinium i mają takie MediaID, jak zauważyłem dosyć że się nie chce szukać, masz podane wszystko na tacy (poradniki) to się nawet skorzystać nie chce..
    Tutaj masz FW z MediaID pod platinium do twojej nagrywarki:
    https://hotfile.com/dl/149964992/39ef8e1/iHAS-524B-AL2A-MKM001MKM003-final_speedpatched.bin.html
    Wgrywasz normalnie, przez Flash_Utility
     
  20. swirek_lodz2011

    swirek_lodz2011 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    w imgburn pokazalo mi takie id plyty. jestes pewny ze ten FW jest pod to ID?? czyli tylko flash tym FW. a jakie ustawienia w eepromie i imgburn?
     
  21. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Ja wypalam w IMGBurn na CalculateOptimal, bez OPC itp. a w epromie nic nie przestawiałem. (ok. 40 płyt wypalonych i żadna nie poszła do kosza) Co do tego FW to jestem pewny że jest to pod płytki Platinium, Ty masz 524B tak ? Bo pod tą nagrywarke to jest.
     
Wczytywanie...

Poleć forum