1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

inFamous 2 nie dla Xboxa 360, bo ta konsola jest zbyt słaba.

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez KuBaNPL, Lipiec 5, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. KuBaNPL

    KuBaNPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    poniemieckiej kamienicy
    "Chyba słyszę dwie, rozwrzeszczane grupy fanów konsol. Słyszę też oskarżenia wszczynanie wojen. Jednak ja nie o tym, a braku inFamous 2 na Xboxie 360. Czemu inFamous 2 powstaje tylko na PlayStation 3? Bo sprzęt Microsoftu jest słaby jak Samson po strzyżeniu, tak przynajmniej twierdzi Chris Zimmerman z Sucker Punch".
    Co o tym sądzicie?
    Źródło:?? inFamous 2 nie dla Xboxa 360, bo ta konsola jest zbyt słaba | Gamezilla
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Potocky

    Potocky Banned

    Dołączył:
    Marzec 7, 2010
    Posty:
    121
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bytom
    Ciekawe ile sony zaplacilo, zeby takie cos powiedzial... :whistle:
     
  4. marek2fgc

    marek2fgc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    485
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubin
    Zobaczymy po premierze ile wykorzystuje tej mocy w PS3.
     
  5. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Niech sobie gada co chce cham jeden! Każdy wie ,że PS3 ma 3 gry , które wyglądają nieźle , jest do tego nieco mocniejsze niż X360. Patrząc na gameplay z Infamous 2 , to śmiech na sali , napewno ta gra nie pokazuje mocy PS3. U2 , K2 , GoW 3 tak. Zresztą nawet jakby grafikę miała wyje...aną w kosmos to ja tego gniota bym nietknął. Jakiś Silver Surfer , pedał , biega po pustym mieście rażąc jakieś monstra prądem. O nie nie... Nie mój klimat. Za to multiplatformery wyglądają lepiej na X360 , bo Playstation 3 jest za słabe (zaawansowane?) he , he. War , war never changes! Stop this nonsens!
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    No właśnie. Zobaczymy co ta gra będzie miała takiego unikalnego że niby X360 by tego nie uciągnął ;)
     
  7. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Trochę mocy wykorzysta bo razem z Sucker Punch za grę wzieli się twórcy Uncharted.

    Może i gra będzie świetnie wyglądać, ale czy będzie warta uwagi...

    Pierwsza część to CRAP, dostałem ją do konsoli pograłem z 2 razy i leży jeśli 2 część pójdzie jej śladem (na co się nie zanosi, chętni niech poczytają itp) to nie macie czego żałować serio.
     
  8. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Acha.... i najważniejsze pytanie. KTO TĄ GRĘ WOGÓLE CHCE NA X360? Ręka do góry. GoW 3 i Gran Turismo 5 JASNE!
     
  9. PatrixOK

    PatrixOK Banned

    Dołączył:
    Sierpień 17, 2009
    Posty:
    653
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    A czy ja tego samego nie słyszałem z Unchrated 2, killzone 2? Śmiech na sali mam nadzieje, że Crysis 2 przymknie im mordę.
     
  10. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Nie denerwuj się tak bo byków nawaliłeś od cholery:p

    Czy Crysis to zrobi to się okaże, K3 nadchodzi.
     
  11. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Ludzie, aż szkoda patrzeć na te wasze żale w stylu 'kto tą grę w ogóle chce?'. Założę się o prawą stopę (lewa mi się jeszcze przyda), że gdyby było na odwrót - 'inFamous 2 nie dla PS3' to krzyczelibyście z zachwytu i wyśmiewali PSowców i chwalili się swoim exem.

    Dla mnie to i tak bez znaczenia, czy będzie, czy nie, nie ciekawią mnie takiego typu gry.
     
  12. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Gears of War 3 przymknie im jadaczki.
     
  13. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Za słaba, ciekawe..

    Jakby chcieli to by zrobili, i tyle :)
     
  14. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Playstation 3 mocniejsze od X360? A i owszem. Infamous 2 na X360? Jak chcą to niech sobie robią , nie ok. W tym roku wyjdzie jeszcze tyle lepszych gier , że o tej nikt nie będzie pamiętał.
    Niech jeszcze dodadzą , że to jedynie 10% mocy PS3 i będzie git.
     
  15. Razak

    Razak Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 5, 2009
    Posty:
    162
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Polska
    Haha co za śmiech na sali,każda gra co wyjdzie na xboxa 360 i ps3 zawsze praktycznie xbox ma lepszą grafikę,do tego xbox ma lepsze podzespoły,producenci gier sami mówią że na ps3 ciężko się robi gry.Nie dość że ten cały sucker jest tylko wydawcą gier na ps3 to jeszcze pisze że xbox tej gry nie uciągnie,chociaż w życiu na xboksa gry nie robili.Wieś niesamowita.
     
  16. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    A ciekawe jakby wyglądała gra zrobiona wyłącznie na X360 przez Naughty Dog. Poprostu X nie ma wielkiego wsparcia wewnętrznych , zdolnych studiów .
     
  17. zyga101

    zyga101 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2007
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    bydgoszcz
    Skoro Crysis 2 będzie wyglądał identycznie na obu platformach a będzie to najlepiej wyglądająca gra tej generacji to ja nie mam więcej pytan a te bajki o nie dostatecznej mocy mogą sobie wsadzic w ****la
     
  18. SebooL12 PL

    SebooL12 PL Banned

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    240
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Szczerców
    Omg temat oklepywany 200 razy.... Xbox jest bardziej jak to nazwać multi platformowy - łatwiej stworzoną grę na PC przenieść na X-a niż na PS3 ponieważ PS3 ma jakąś inną architekturę procka przez co gra jest słabo zoptymalizowana. Żeby gra dobrze działała na PS3 musi być od początku przystosowywana pod PS3, przez co na innych działa słabo. Xbox ma trochę słabszego proca, ale za to kartę lepszą która i tak jest za słaba jak na ten proc.
    Na youtube jakiś koleś zrobił szczegółowe porównanie parametrów x-a i PS3 polecam obejrzeć.
     
  19. Krav53

    Krav53 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 19, 2010
    Posty:
    239
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Skarżysko
    PS3 za słabe dla nowego Splinter Cell
    (14-08-2007)
    Dany Lepage, producent i techniczny dyrektor gry Splinter Cell: Conviction powiedział, że PS3 jest za słabe do tej produkcji.
    Fani agenta Sama Fishera, nie mogą się już zapewne doczekać na kolejną produkcję z jego udziałem, grę Splinter Cell: Conviction. Pewnym zaskoczeniem jest jednak fakt, iż ukaże się on wyłącznie na Xboxa 360 i PC. Jeśli zastanawialiście się dlaczego, to Dany Lepage, producent i techniczny dyrektor, ma dla Was odpowiedź.

    Lepage udzielił wywiadu jednemu z australijskich serwisów, w którym wyznał, że Conviction nigdy nie ukaże się na PS3 oraz Wii, gra powstawała od podstaw z myślą o architekturze Xboxa 360. "To logiczna decyzja. Konsola Nintendo po prostu nie ma wystarczającej mocy, natomiast PS3 nie poradzi sobie z AI tak dobrze, jak Xbox 360".

    http://gry.onet.pl/1588747,,PS3_za_s%B3abe_dla_nowego_Splinter_Cell,wiadomosc.html

    haha

    i

    PlayStation 3 "zbyt słabe" na Red Dead Redemption?

    Red Dead Redemption w wersjach na różne konsole będzie się od siebie różniło. Oficjalnie wiemy, że posiadacze wersji na PS3 otrzymają dodatki na wyłączność. Ale, jak się okazuje, posiadacze X360 będą mieć ładniejszą grafikę.

    http://www.infocus.slupsk.pl/index....tion-3-zbyt-slabe-na-Red-Dead-Redemption.html


    Oto krótki tekst odpowiadający na pytanie dlaczego PS3 jest słaba.

    "Dlaczego PS3 jest słaba?

    Były pracownik Harmonix oraz człowiek, któremu zdarzyło się już produkować na PLAYSTATION 3 - Jason Booth, opublikował ostatnio na swoim blogu pewien tekst. W tekście tym wyjaśnia wszystkim potencjalnie zainteresowanym dlaczego porty na PS3 działają gorzej od oryginałów oraz czemu, jego zdaniem, większość gier ekskluzywnych na tę platformę “ssie i będzie ssać”.

    Pozwolę sobie przełożyć ten elaborat:

    “[…]
    PS3 jest bardziej zaawansowana graficznie niż 360-tka

    Fill rate (prędkość wypełniania) to jeden z najważniejszych mierników wydajności graficznej - w skrócie, jest to liczba oznaczająca ile operacji na pikselach możesz wykonać. W przypadku PS3 fill rate jest znacznie niższa aniżeli na 360-tce, co oznacza, że gry muszą albo działać w niższej rozdzielczości albo też używać mniej złożonych shaderów aby uzyskać taką samą efektywność. Dodatkowo przetwarzanie shaderów na PS3 jest znacząco wolniejsze aniżeli na 360-tce, co znaczy, że użycie normal map zużywa o wiele większą część fill rate aniżeli na Xbox’ie. I nie mówię tu o małych różnicach, ale o niemal połowie całkowitej mocy przetwarzania pikseli.

    OK, dobra, ale Cell jest super-potężny!

    W teorii - tak, ale w rzeczywistości to nie działa w ten sposób. Kod gry po prostu nie dzieli się dobrze pomiędzy wiele procesorów. Prawdopodobnie można znaleźć sposób na proste rozdzielenie kilku rzeczy - przerzucić audio na jeden z procesorów, animacje na inny, ale generalnie podział, tak czy inaczej, pozostawi kilka jednostek SPU nieczynnymi lub wykorzystanymi w niedostatecznym stopniu. Poza tym to nie procesor jest czynnikiem ograniczającym grafikę w grach - to fill rate.

    No dobra! Blue-Ray!

    Świetny do oglądania filmów, ale wcale nie taki dobry dla gier. Odczytywanie danych z napędu Blue-Ray zabiera, mniej więcej, dwa razy więcej czasu aniżeli pozyskanie ich z napędu DVD Xbox 360. Przekłada się to na dłuższe czasy ładowania lub, boże broń jeśli streamujesz coś z dysku, bardziej restrykcyjne limity ilości danych jakie możesz streamować.

    Ale on ma znacznie większą pojemność niż DVD!

    OK, tu mnie macie - Blue-Ray ma znacznie większą pojemność i tutaj właśnie jest potencjał by użyć go na coś fajnego, ale niewielkie są szanse po temu, żeby zostało to jakoś sensownie wykorzystane. Istnieją niezliczone techniki kompresji, i ja osobiście, zwróciłbym się w stronę pozyskania danych prędzej aniżeli zwiększania ich ilości. Większość developerów, którzy używają całego dysku Blue-Ray robią to by obejść inne problemy z PS3, takie jak długie loadingi - dla przykładu w Resistance: Fall of Men każdy element graficzny używany w grze nagrany został kolejny raz dla każdego levelu, w którym jest wykorzystywany. Zamiast więc nagrać jedną kopię tekstury nagrywasz ją 12 razy. Jeśli usunąć z gry wszelkie duplikowane dane swobodnie zmieściłaby się ona na DVD. Robią to [developerzy] po to aby skrócić czasy ładowania, które, jak wskazywałem wcześniej, są potwornie długie na PS3. W tym wypadku dodatkowa przestrzeń [dysku] jest całkowicie zmarnowana.

    Jak tylko developerzy rozgryzą PS3 zaczną optymalizować kod pod sprzęt i to będzie niesamowite!

    Podejrzewam, że pewna niewielka ilość twórców zoptymalizuje kod pod hardware tak, by osiągnąć coś fajnego. Jednakże będą to tylko wyjątki od reguły i, prawdopodobnie, będą one spowodowane celowym i przemyślanym projektowaniem gry pod sprzęt sprokurowany przez Sony. Czy okażą się one być dobre czy nie, to już całkiem inne pytanie.

    Większość badań nad wydajnością hardware’u PS3 skupia się na ułatwieniu twórcom osiągnięcia tego poziomu wydajności, który na X360 osiągany jest całkiem naturalnie. Na przykład niektórzy twórcy używają dodatkowych SPU w celu przygotowaniu danych do renderu. Zasadniczo biorą dane, które normalnie posłaliby wprost do chipa graficznego, wysyłają je do SPU, który optymalizuje je w pewien sposób i dopiero wówczas przesyłają je do kości grafiki. Raz jeszcze więc widzimy “przewagę” w używaniu sprzętu do “nadrabiania” tego, co zostało zepsute w innych obszarach - to rzecz “normalna” w PS3. Wszystko to dodaje dodatkową klatkę/ramkę w opóźnieniu renderu, co sprawia, że kontroler [w domyśle - używany przez gracza] reaguje później.

    Tak więc powszechnym problemem jest: twórcy muszą poświęcać znacząco więcej czasu i zasobów na uzyskanie od PS3 tego, co 360-tka może zrobić łatwo i używając znacznie mniej kodu. Spójrzmy jak to się przekłada na realną praktykę, w tym momencie:

    Dlaczego wersje [gier] na PS3 są często słabsze w porównaniu z wersjami na Xbox 360 oraz czemu gry ekskluzywne często ssą [suck]:

    Jak nakreśliłem powyżej, uzyskanie podobnej wydajności na PS3 wymaga znacznie większej ilości pracy poświęconej tej tylko platformie i, w wielu wypadkach, nawet pomimo zastosowanych tricków wciąż nie udaje się uzyskać odpowiedniego wyniku. W taki sposób wiele gier na PS3 otrzymuje uproszczone shadery oraz działają w niższych rozdzielczościach natywnych aniżeli ich wersje na 360-tce. Na wierzchu tego wszystkiego jest jeszcze jeden czynnik zniechęcający do wykonania tej pracy - PS3 się nie sprzedaje.

    Kod potrzebny do zmuszenia PLAYSTATION 3 do pracy, z ogromnym prawdopodobieństwem, będzie bezużyteczny na innych platformach, ponieważ tricki jakich musisz użyć są jedyne w swoim rodzaju i mało prawdopodobne by przydały się przy jakiejkolwiek innej architekturze teraz lub w przyszłości. Wszystkie te problemy biorą się z nieprawidłowego projektowania sprzętu, a każdy hardware w przyszłości, który będzie równie nie-zbalansowany będzie prawdopodobnie również nie-zbalansowany w swój unikalny sposób.

    Na koniec - istnieje jeszcze problem zasobów. Tworzenie gier jest, w swoim najgłębszym sensie, zadaniem z zarządzania zasobami. Mając skończoną ich ilość mam wykorzystać pięciu inżynierów do pracy nad optymalizacją wersji PS3 by wyglądała lepiej, czy też użyję ich do naprawiania bugów i poprawianiem grywalności? Czy zmienię projekt gry by używać tego, co PS3 robi najlepiej czy też, po prostu, puszczę grę w niższej rozdzielczości na tej platformie aby nadrobić sprzętowe ograniczenia? Twórcy borykający się z tym problemem często poświęcają swoją grę na ołtarzu sprzętowej wydajności.

    Ten artykuł może być postrzegany jako “wyżywanie” się na Sony, ale tak naprawdę jest po prostu raportem z pola walki. Sony pozwoliło by ich sprzęt zaprojektowało sprzężenie interesów i pomysłów marketingowych zamiast skupić się na tym aby jego architektura służyła społeczności tworzącej gry na ich konsolę. Przegrają tę rundę i to przegrają ją bardzo wyraźnie właśnie z tego powodu, a ja mam nadzieję, że w następnym rozdaniu wyciągną z tego wnioski i stworzą bardziej zbalansowaną i używalną maszynę.
    […]”

    Prawdę mówiąc Jason Booth nie napisał niemal niczego, czego dotąd nie wiedziałbym lub nie podejrzewał. Mam pewne doświadczenia związane z developingiem na PS2 i wziąwszy pod uwagę ilość pracy wkładanej przez moich programistów w uzdatnienie tej platformy do pracy nie dziwi mnie zupełnie, że PS3 jest równie trudna do opanowania. W świecie, w którym high-definition gaming jest obowiązującym standardem należy bardzo wiele uwagi zwrócić na koszty produkcji. Te zaś rosną w zastraszającym tempie. Jeśli Sony nie wyciągnie nauczki z obecnej generacji to za kilka lat może się znaleźć na marginesie i to wcale nie są moje pobożne życzenia. Po prostu będą zwiększać koszty stworzenia gier poza akceptowalną granicę."

    I TO MOWI CZLOWIEK Z SONY ha
     
  20. arkadiusz_89

    arkadiusz_89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 11, 2008
    Posty:
    489
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska
    Młyn na wodę dla sonybojków ^^
     
  21. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Architektrura konsoli i jeszcze raz architektura. To jej znajomość decyduje ile programiści są w stanie wycisnąć ze sprzętu. Fakt , że Crysis 2 może najlepiej pokazać różnicę mocy konsol , ponieważ nie jest żadnym portem , a Crytek zarzekał się ,że tak na X360 jak i na PS3 , grę robi inny zespół prześcigający się w jakości produktu. Do tego wieść ,że Crytek trzyma z Microsoftem , serwując mu exclusiva....a gameplaye pokazywane z wersji na X360...to daje do myślenia na jakiej platformie gra będzie ładniejsza...oczywiście na PC! RDR również przed premierą pokazywano jedynie na X360 i już wiemy dlaczego...
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum