1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Innowacje w multiplayer w Assassin's Creed: Revelations

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez razor7, Maj 10, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. razor7

    razor7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 13, 2010
    Posty:
    669
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Na stronie gameinformer.com pojawił się wywiad z Andreane Meunier, Live Team Producer, odpowiedzialną za rozgrywkę online i elementy społecznościowe w Assassin's Creed: Revelations.

    W Revelations powróci znana z Brotherhood zabawa w kotka i myszkę, ale zostaną wprowadzone zmiany zwiększające elastyczność gry i umożliwiające graczom lepsze dostosowanie do swoich wymagań.

    Tłumaczenie wywiadu w rozszerzeniu newsa. Jeśli zrozumiecie nieco więcej niż ja - napiszcie ;)

    Andreane Meunier: Nauczyliśmy się wiele z multiplayer Assassin's Creed: Brotherhood. Chcieliśmy, żeby gracze wiedzieli, że kiedy robimy coś w świecie Assassin's Creed, chcemy trzymać się założeń: można wspiąć się wszędzie, są tłumy, zabójstwa z ukrycia. To, co zaskoczyło nas w Brotherhood, to fakt, że dodawanie postaci cieszyło się dużą popularnością, społeczność fanów była podekscytowana, gdy pojawiały się nowe postacie w DLC czy do odblokowania, nowe rodzaje wyzwań. Pomyśleliśmy, że w ten sposób "spłacamy" graczy umożliwiając im grę postaciami, które odpowiadają im bardziej, których wygląd i inne elementy wyposażenia mogą dostosować. Nowe możliwości zdobywali wraz z postępami.

    W Brotherhoodzie umożliwiliśmy rewanż, teraz będzie dużo więcej do wyboru - mapa, na której chcemy grać, tryb gry, dodaliśmy listę pozwalającą na wybór warunków rewanżu, ułatwiliśmy też grę z przyjaciółmi, dodając wiele elementów społecznościowych: system zaproszeń, wybór map czy trybów, jakie rozgrywasz z nimi.

    Tym razem musieliśmy dostosować miejsce w grze do kampanii. Sporo rzeczy będzie się działo w Konstantynopolu, w multiplayer również odwiedzimy to miasto. Inne lokacje będą pasowały do wydarzeń związanych z Konstantynopolem. Niektóre ulepszenia z singleplayer zostaną przeniesione do multi, np. swego rodzaju paralotnia, która pojawi się także w singleplayer.

    W Assassin's Creed duży nacisk kładziemy na historię, intrygę, spiski, w single jest tego mnóstwo, dodaliśmy także sporo do multiplayer. To, co zmieniliśmy: dodaliśmy dużo więcej elementów historii związanych z firmą Abstergo, pozwalamy Ci teraz zajrzeć za kulisy, jako pracownikowi Abstergo, więc jeśli będziesz dobrze pracował i zdobywał postępy w grze, zdobędziesz z czasem mnóstwo informacji, jak powinieneś pracować, dlaczego Abstergo robi to, co robi. Być może zaczniesz myśleć, co Tobą kieruje, spojrzysz na historię ze strony, z której nigdy wcześniej nie patrzyłeś.

    Źródło: Zakon Assassin's Creed
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Twórcy tego multika też idą w inną stronę, zrobili jeden tryb oparty na prostej zasadzie, zabawy w kotka i myszke, wszyscy to znamy, A zabija B, B zabija C, C zabija A... I co? Zrobili na tym systemie 10! trybów rozgrywki, każdy polega tylko na wykryciu przeciwnika i naciśnięciu jednego butona... (to tak ogólnie, nie mówię o trybie ze skarbem czy vipem) a przecież MOGLIBY zrobić free roam w AC, skoro ma być system gildi, to aż się prosi by taka gildia latała w kilku po otwartym i pełnym npctów Konstantynopolu... taki freeroam jak w RDR. I dlaczego do jasnej ciasnej nie wprowadzą trybu z otwartą walką? Przecież to jest żałosne, gdy pierwszy raz czytając newsy o Brotherhoodzie wyczytałem o multi, to myślałem o normalnej walce, takiej jak Altair vs strażnicy i templariusze, a asasynacja była by tylko opcją, dodatkiem, że masz cel, próbujesz go zabić z ukrycia, ale może on się pokapować i zacząć uciekać, wtedy już mu nie wbijesz ukrytego ostrza w krtań, bo będzie się bronił lub uciekał, powinna się wtedy rozpocząć otwarta walka, obydwaj wyciągają miecze i się siekają, przecież system w brotherhood "uderzaj pierwszy i uderzaj szybko" wspaniale pasuje do multika ! Kto pierwszy ten lepszy, liczyłby się skill, wyczucie i tyle, wtedy wreszcie zwierzyna miała by szansę się obronić przed drapieżcą, bo to jest masakryczne w Brotherhood, idziesz spokojnie między npctami, widzisz kolesia który idzie spokojnie w twoją stronę, myślisz sobie, tak to ten skurczybyk ma na mnie zlecenie, na bank mnie zakosi... zbliżasz się do niego spokojnie, zbliżasz i... zabija cie, bo nie miałeś aktywnych umiejętności. A w revelations w tym momencie powinieneś dobyć miecz z pazuchy i nadziać opponenta, a nie tylko opcja ukrytego ostrza i to wszystko... chcę otwartej walki :< przecież to jest możliwe.
     
  4. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Zgadzam się z poprzednikiem w 100%, otwarta walka bardzo by się przydała.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum