1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

instalowanie lt 2.0 przez laika

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez bobobo22, Październik 6, 2011.

1. bobobo22

bobobo22 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam jestem zielony w robieniu przeróbek ale z koro cały czas trzeba robić myślę żeby zrobić sobie sam.... Więc tak mam lt 1.92 i dostałem klucz od gościa który mi to robił i teraz moje pytanie.... Czy jako osoba zielona w tym i korzystająca z tutorialu z tego forum uda mi się to samemu zrobić ? pewnie się uda ale bardziej mi chodzi czy jest możliwe zepsuć konsole podczas tego zabiegu ?? tak nie odwracalnie że nawet jak do serwisu zaniosę to nie da się jej odratować?

2. Lotnik421 Xbox One

3. darmon

darmon Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    nie jest tak mozliwe zeby zepsuć cakowicie chyba ze napęd sam zepsuje z innego powodu technicznego.Jak umiejętnie zdobędziesz wiedze to nie jest problemem w robieniu przerobek , tylko trzeba miec odpowiedni sprzet, oprogramowanie i odpowiednie pliki fw :)

4. onix212

onix212 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    jak masz slimke to nawet to nie masz co liczyć że sam to zrobisz.udać się może ale nie musi ale za serwis albo nowy napęd napewno fajnie zapłacisz

5. opeael2