1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Internet radiowy

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez karp83, Czerwiec 16, 2011.

1. karp83

karp83 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam jestem tu całkowitym laikiem mam przerobiona konsole ale chciałbym i tak zaryzykować i zagrać w necie tylko potrzebuje pomocy kompletnie nie wiem jak się połączyć i grac w fife11. Podłączyłem kabel włączyłem w konsoli testuj połączenie z Xbox live i wyszło siec- połączono internet-połączono
    a Xbox live - sprawdzanie... a po chwili pytało o aktualizacje zrobiłem nawet taka . Konto na stronie https://live.xbox.com/pl-PL/account?xr=shellnav mam, 2 na https://profile.ea.com/login.do?surl=https://profile.ea.com/myprofile.do czy coś jeszcze muszę zrobić dodam tylko ze podczas gry próbuje się się zalogować na EA wpisuje "Identyfikator EA " to wyskakuje mi ze najpierw muszę się zalogować na Xbox live i na serwerach EA próbuję włączyć grę daje pojedynek i wyskakuje mi to samo > Pomocy bo tyle co moglem to już zrobiłem może na forum już to było ale jeszcze nie rozpracowałem tego forum to mój pierwszy post z czasem nie będę zadawał głupich patyn tylko pomagał innym :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Brudsien

Brudsien Pomocnik Pomocnik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Katowice