1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

internet xbox pomoc

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez dommal4, Sierpień 5, 2009.

1. dommal4

dommal4 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    mam mały problem.
    nie znam się kompletnie na tych połączeniach i internecie jest to dla mnie czarna magia. mam neta z kablówki jeśli Wam to pomoże z ''multimedia'' i ten kabel z xbox-a jest taki sam jak od laptopa i mam takie pytanie. czy do tego neta da rady podłączyć xboxa i czy jak bym podłączył to czy było by to darmowe? i oczywiście co mam zrobić żeby podłączyć ten internet? aha i czy można kabel podłączyć raz do laptopa a raz do xboxa. przepraszam że mam tyle pytań i z góry dziękuje za pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. CoOokie

CoOokie Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    الجانب الثاني لل
    Jeśli Twój usługodawca internetowy nie ma udostępniania internetu dla pojedynczego adresu MAC (każda karta sieciowa ma inny adres), to powinien działać. Jeśli natomiast ma spisany, to możesz spróbować w inny sposób:
    - spisz adres MAC z Xbox'a (jest gdzieś w ustawieniach sieciowych konsoli podany),
    - zadzwoń do "Multimedia" i powiedz, że wymieniałeś kompa i Ci się adres MAC zmienił i nie masz neta na kompie,