1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

intro na YT

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez dawidek295, Maj 11, 2010.

  1. dawidek295

    dawidek295 Xbox One Xbox One

    Dołączył:
    Maj 2, 2010
    Posty:
    1471
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    SW
    siemka prowadzę program poświęcony grom na x360
    i mam prośbę zrobiłby ktoś intro dla mojego programu
    w stylistyce x360 muzyka itp itd chodzi mi o ruchome intro;)))))
    jakby co to mj nick TheForceXD;))
    a moj program to XGameTest360
    tak napisałem jakby do intra
    oczywiście zapraszam;)))
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Touch!

    Touch! V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    3145
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    A nie lepiej samemu zrobić. Sprubój Sony Vegas.
     
  4. moon

    moon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 6, 2010
    Posty:
    37
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    z przestrzeni kosmicznej :D
    Jezeli znajde, czas to cos tam postaram sie skleic :)
    Ale pytanko mam ile masz lat? (Jezeli sie 'krepujesz' poslij mi na PW. heh // nie jestem zadnym pedo~ . - chodzi mi o 'slomiane' checi :) )
    Planujesz tak poprostu krecic to kamera? aparatem? czy moze masz jakis prawdziwy sprezt do nagrywania Gameplay'ów?
    Dołacze do projektu się chętnie ;) (twoje (nasze?) gameplaye moglby by byc sygnowane forum xboxforum.pl (taka reklama :) )
     
  5. Pieter029

    Pieter029 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2008
    Posty:
    212
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    ok. Lublina
    Kurde ludzie dajcie sobie spokój. Zrobił się tu jeden wielki offtop. Koleś założył ten temat w celu znalezienia osoby która zrobi mu intro do jego video-recenzji. Nie pytał się o opinie na temat tego co robi.
     
  6. MaryGave

    MaryGave Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2009
    Posty:
    338
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zawiercie
    Ja zamiast skupić się na filmikach to je odsłuchiwałem nie no ja bym oryginalnie dał czyli logo startowe x360
     
  7. dawidek295

    dawidek295 Xbox One Xbox One

    Dołączył:
    Maj 2, 2010
    Posty:
    1471
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    SW
    temat do kosza bo widzę że niektórzy umią tylko obrażać;)))
    ciekawe jak wy byście takie coś robili ale ja się tym nie przejmuje i mam to głęboko gdzieś;)))
     
  8. neCro

    neCro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2010
    Posty:
    1061
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Wrocław/ LA
    dawidek znam kolesia kto zrobi takie cos.

    PS. Rob co robisz, **** na hejterow !!! :D
     
  9. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    dajcie linka

    THOMASHO- Linka to możesz jedynie dostać do swojego warna nad którym się zastanawiam! Chcesz się pośmiać? Zapraszam na JM
     
  10. filemon1993

    filemon1993 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2009
    Posty:
    148
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Łódź
    Kolego dawidek, czy ty mieszkasz na wsi bo skoro tak to przepraszam ,ale twoje teksty typu " Nic z tego nierozumie " po prostu powalają. Staraj się wyrażać bardziej składniowo bo te twoje zacinki przeszkadzają w dobrym odbiorze twoich filmików. I nie robię żadnego offtopicu tylko skoro zareklamował swój program na naszym forum to można się wypowiedzieć:p A jeśli chodzi o twoje intro to popróbuj sam wyśle ci kilka fajnych programów na PW. To nie jest kupa roboty!!:D
     
  11. thomasho

    thomasho Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    303
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Jeszcze raz ktoś napiszę post z opinią albo wyśmiewający - LECI WARN !

    Dawidek postanowił ruszyć dupsko i coś zrobić ze sobą, w tym czasię gdy Wy... zostawię to dla siebie

    Dawidek rób dalej to co robisz, ja też od razu dobrych zdjęć nie robiłem ;) . Pamiętaj trening czyni mistrza!
     
Wczytywanie...

Poleć forum