1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

IO Interactive zdradza szczegóły rozgrywki „na żywo” w Hitman. Zapowiadają się ciekawe polowania!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 19, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    IO Interactive zdecydowało się podzielić historię na kawałki i w każdym odcinku gracze otrzymają jedną, wielką lokację. Twórcy obiecują, że w grze nigdy nie będziemy się nudzić, ponieważ studio przygotowało sporo dodatkowych atrakcji, które umilą zainteresowanym rozgrywkę.

    Dzisiaj deweloperzy przedstawili elementy, które będą ubarwiać rozgrywkę „na żywo”. Tak prezentują się szczegóły:

    • Nieuchwytne cele – są to specjalne kontrakty, w których otrzymamy informacje o pojawieniu się wyznaczonej osoby w lokacji. Oponent będzie znajdował się w miejscu w ograniczonym czasie, więc musimy się śpieszyć z wykonaniem zadania. Ponadto przeciwnik nie zostanie zaznaczony przez zmysł bohatera oraz nie pojawi się na mapie – będziemy mogli go odnaleźć jedynie dzięki informacjom oraz materiałom otrzymanym przed wyruszeniem na misję. Jeśli zabijemy inną osobę lub sami zginiemy, to cel zniknie. Za wykonane zadanie otrzymamy nowe stroje dla bohatera. Twórcy obiecują bardzo wymagające wyzwania.
    • Tryb Eskalacja – to nowy wariant zabawy, który będzie dozował poziom trudności. W trybie otrzymamy do wykonania misje na pięciu szczeblach i w trakcie rozgrywki musimy w jak najlepszy sposób wykorzystać mechanikę gry.
    • Tryb Kontraktów – znana zabawa z ostatniej odsłony. Gracze otrzymają możliwość tworzenia misji, które następnie można wykonywać. Twórcy będą wybierać najlepsze kontrakty i wrzucą je na listę polecanych.
    • Wyzwania na żywo – deweloperzy pozwolą również przygotowywać wyzwania, które mogliśmy już zobaczyć w becie. Przykładowo będziemy musieli zabić przeciwnika w odpowiednim stroju i wyznaczoną bronią.
    Studio obiecuje stałą rozbudowę produkcji i słuchanie opinii graczy. Sympatycy uniwersum mają kształtować produkcję i decydować o dalszych losach tytułu. Zainteresowanych zapraszamy na nasz playtest z bety Hitman (2016).

     
Wczytywanie...

Poleć forum