1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ixtreme LT+ 3.0 oraz RGH

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez marlowe27, Maj 29, 2012.

1. marlowe27

marlowe27 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Mam pytanko, konsola z allegro ma Ixtreme LT+ 3.0 oraz RGH. Jestem dopiero początkujący i z tego co czytam w podpiętych tematach to konsole mają albo LT albo RGH, ale nie razem to i to. Czy mógłby ktoś mi wyjaśnić czym różni się konsola tylko z RGH od konsoli z RGH oraz dodatkowo LT ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. mataman

mataman Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
  4. matizeusz

matizeusz Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ogólnie trochę dziwna sprawa, bo skoro jest RGH to LT już nie potrzebne. LT+3.0 jest dobre kiedy chce grać się na xbox live bo wtedy jest mała wykrywalność i prawdopodobieństwo na dostanie bana od M$, ale LT + RGH nie ma wg. mnie najmniejszego sensu.
    Różnicy nie ma praktycznie żadnej tylko tyle, że jest przeflashowany napęd ;)

5. mataman

mataman Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    Jest. Przy samym RGH musisz wypakowac obraz i dopiero nagrać na płytę aby konsola zobaczyła grę. Jeżeli masz LT to gry które miałeś nagrane bedą przez konsole widziane.