1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak bić rekordy na torze Monza? Profesjonalny gracz radzi

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 13, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Kilka dni temu miałem okazję wziąć udział w pokazie F1 2015 na konsoli PS4. Event poprowadził Kamil Franczak, zwycięzca polskiej edycji GT Academy, któremu niewiele zabrakło, by wygrać też zagraniczne finały.
    Opis przejazdu po torze Monza bolidem F1 2015

    Po wyjściu z zakrętu Parabolica z maksymalną efektywnością rozpędzamy się po długiej prostej start/meta. Z prędkością około 340km/h zbliżamy się do pierwszej szykany. Po lewej stronie szukamy tabliczki 150m, na której rozpoczynamy bardzo mocne hamowanie. Jest to bardzo trudny odcinek i bardzo znaczący dla osiągania dobrego czasu okrążenia. Prędkość wynosi około 67km/h. Wyjście z szykany jest kluczowe, gdyż prowadzi do zakrętu Grande, który bez trudu możemy przejść na pełnym gazie. Z prędkością około 320km/h zbliżamy się do drugiej szykany (zakręt 4 i 5). Hamowanie rozpoczynamy tuż przed tabliczką 100m, czyli około 120m. Ważne, żeby na wyjściu uniknąć uślizgu, gdyż jest to bardzo łatwe z uwagi na dość nierówną nawierzchnię w tym miejscu. Pozostajemy skupieni, gdyż chwilę później trafiamy na sekwencję dwóch prawych zakrętów Lesmo. Lekkie hamowanie, redukcja biegu, późny apex. Na wyjściu staramy się wykorzystać całą szerokość toru, gdyż zakręt 7 prowadzi nas na długą prostą poprzedzającą trzecią szykanę Ascari. Prędkość około 320km/h, hamujemy tuż przed tabliczką 100m. 9. zakręt pokonujemy po wewnętrznej, żeby zapewnić sobię dobrą pozycję do wyjścia z szykany na długą prostą. Prędkość około 325km/h i zbliżamy się do ostatniego zakrętu na torze Monza – Parabolica. Hamujemy równo z tabliczką 100m, wczesny apex i wraz z otwieraniem się zakrętu zbliżamy się do zewnętrznej, szukamy trakcji, jak najszybciej zwiększamy prędkość i tym sposobem przekraczamy linię mety.


    [​IMG]

    Na pokazie mieliśmy też okazję przetestować pełnowymiarową replikę kierownicy bolidu Formuły 1 Ferrari 150 Italia. Jest to ciężka konstrukcja z metalowym wykończeniem, która pozwala poczuć się choć trochę jak kierowca bolidu.
    Pod przyciskami kryją się wszystkie potrzebne w grze przełączniki.
    Kierownica wyposażona jest w manetki zmiany biegów identyczne jak w bolidzie. Replikę można podłączyć do kierownic Thrustmaster T500RS, T300RS, T300 Ferrari GTE, TX Ferrari 458 Italia Edition. Poniżej na filmiku możecie zobaczyć jak prezentuje się kierownica i jak ją podłączyć do reszty zestawu.




     
Wczytywanie...

Poleć forum