1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak grać na monitorze

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez danio94ns, Grudzień 11, 2011.

1. danio94ns

danio94ns Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam. Chciałbym grać na monitorze ale jestem kompletnie zielony. Widziałem jakiś poradnik na forum ale jest to dla mnie czarna magia. Może ktoś mi jakoś pomóc? Poniżej opisałem wszystkie potrzebne informacje.

Mam konsolę Xbox 360 Slim (4 GB). Konsola jest NTSC jeśli to coś zmienia.
    Na dole ma wejście na kabel do zasilacza. Trochę wyżej małe wejście podpisane "S/PDIF". Nad tym dwa wejścia, "A/V" (do tego mam kabel, który obecnie leci do telewizora z 3 wtyczkami żółtą, białą i czerwoną, to jest chyba AV3 czy coś takiego) i "HDMI" (do tego nie mam kabla). Wyżej kolejne dwa, "AUX" i drugie chyba na kabel od internetu, ma jakiś obrazek. Na górze są trzy wejścia USB.

Mam monitor SAMSUNG SyncMaster 2233 22". Nie ma wbudowanych głośników.
    Ma 3 wejścia. Pod jednym pisze "POWER" (do tego mam taki czarny kabel, który leci do prądu), pod drugim "DVI IN" (do tego kabel z białymi, podłużnymi, wkręcanymi końcówkami. Normalnie szedł do kompa), a pod trzecim "RGB IN" (kabel podobny do poprzedniego tylko końcówki są niebieskie i węższe i też szedł do kompa).