1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

jak microsoft rozpoznaje przerobke?

Temat na forum 'Off-Topic' rozpoczęty przez sielewicz, Marzec 13, 2014.

  1. sielewicz

    sielewicz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 15, 2012
    Posty:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Ostróda
    Witam!
    Jak w ogóle microsoft rozpoznaje ze mamy przerobke rgh i daje z miejsca bana? :D
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Szymon640

    Szymon640 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2011
    Posty:
    16
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Pewnie sprawdzają sumy kontrolne w oprogramowaniu.

    Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
     
  4. pocinas

    pocinas Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 30, 2011
    Posty:
    1087
    Polubienia:
    133
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Południowo-Zachodnia Anglia
    Dokładnie jak wyżej. Mając RGH i podłączenie do Xbox Live masz bana w 5 minut. Nand (oprogramowanie- Firmware) konsoli podczas modyfikacji RGH jest patchowany przez co jego zawartość jest nieco inna niż oryginalna. Widocznie mają jakieś systemy zabezpieczenia że to działa.
     
  5. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Dokładniej chodzi o challanges które są wykonywane przez konsolę w momencie łączenia z XBL. Z tego co udalo mi się wyczytać na róznych forach to te challanges są obliczane w oparciu o kod HV (hyperviser) załadowany już do pamięci RAM. Jeżeli mamy konsolę przerobioną na RGH to HV jest odpowiednio spatchowany, żeby móc uruchamiać niepodpisany kod, przez co jego kod w pamięci RAM różni się od oczekiwanego i stąd konsola nie przechodzi tych challanges. Insta-ban. :)
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Jak chodzi o RGH to w grę wchodzi tylko konsola w dual nand, czyli RGH i LT oddzielnie :D.
    Chcesz grać na XBL odpalasz konsole z przeróbką LT, nie chcesz na XBL to odpalasz z RGH.


    Szczerze nie wiem jak to wygląda w praktyce bo mało kto ma konsolę z dual nandem :) - nie znam nawet takiej :D. Ale na forum gdzieś pisało, że jest owa możliwość :)
     
  7. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Tak, jest :) Mam takową i działa jak złoto :)
     
  8. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ciekawe jak ms kiedys poznawal kopie na lt nawet jak ktos mial perfekt kopie w abgx360 zero zoltych bledow i na bana nie trzeba bylo dlugo czekac na xbox live.
     
  9. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Za czasów ixtreame 1.61? Sam C4Eva przyznał że iXtreame 1.61 mógł być wykrywalny przez Microsoft, niestety na krótko przed falą banów w 2008r. Podobnie z wykorzystaniem MENUISO z x360key. Niedawno wyszła informacja, że M$ jest w stanie (w sposób niebezpośredni) wykryć x360key poprzez wykorzystanie MENUISO. Wykrycie polegało na porównaniu hashy z MENUISO z dostępnymi w ich bazie P2P. Zawsze diabeł tkwi w szczegółach. Nie należy też zapominać, że xbox to maszynka M$ i nigdy nie wiemy co tak naprawdę wędruje na serwery M$... przykładowo jeżeli korzysta się z profilu live na konsoli z RGH i uruchamia xexy, fsd czy xexmenu to tego typu informacje zostają zapisane w profilu (w sposób dla usera niewidoczny) i dane te lecą na serwer przy kolejnym połączeniu z live. M$ może mieć możliwość dzięki temu określenia czy ktoś korzystał z RGH czy nie.
     
    1 osoba to lubi.
  10. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Taki małe pytanie czym się różni lt 1.61 od lt 3.0 w takim razie.
     
  11. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    tym, że Lt 3.0 wspiera XGD3 i jest (podobno :p) niewykrywalne przez M$
     
  12. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Własnie to wiem, mi chodziło czemu nie wykrywalne.
     
  13. Sokar

    Sokar Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2011
    Posty:
    45
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Jeśli kogoś interesuje wątek zabezpieczeń to polecam:
    Xbox 360 security talk | root labs rdist
     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum