1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak podłączyć się do XBL przez modem?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez PrzemoMKS-CzarniŻagań, Lipiec 6, 2010.

1. PrzemoMKS-CzarniŻagań

PrzemoMKS-CzarniŻagań Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Tak jak w temacie. Prosze o pomoc bo jestem zielony w sprawach xbl.

2. Lotnik421 Xbox One

3. SworSky1995

SworSky1995 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Jak masz modem, który pozwala na podłączenie neta na 2 sposoby (przez kabel ethernet i USB) to robisz tak. Łączysz kablem USB modem z kompem, a wyjście ethernet na modemie zostawiasz puste. Teraz podłączasz konsolę kablem ethernet z wyjściem ethernet na karcie sieciowej w pececie. Wchodzisz w panel sterowania -> ustawienia sieciowe. Klikasz prawym na połączenie lokalne i w właściwości -> zaawansowane. Zaznaczasz obie opcje dot. udostępniania Internetu i wszystko potwierdzasz. W konsoli ustawiasz przy połączeniu wszystko na automatycznie, robisz konto na XBL i grasz ;)

Tu masz filmik (nie mój) po polsku, w którym wszystko jest wytłumaczone z tym podłączaniem itp.
    http://www.youtube.com/watch?v=3Wu25jRMWSo

4. sebol12

sebol12 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Planeta Ziemia
    Najlepiej kabel ethernet poprowadzić od razu do konsoli. Wtedy nie musisz mieć włączonego kompa.