1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak podłączyć X ONE do głośników 5.1 / 2.0?

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez Paster03, Styczeń 6, 2014.

1. Paster03

Paster03 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zgorzelec, Poland
    Witam,

jutro kurier w końcu dostarczy mi X ONE, z racji tego, że studiuję w innym mieście zabiorę się za niego dopiero w piątek, ale korzystając z tych kilku dniu chciałem rozwiązać pewną sprawę i jeśli będzie taka potrzeba skompletować potrzebne "akcesoria".
    Konsolę mam zamiar podłączyć do monitora o słusznej ilości cali (tutaj bez problemu - kabel HDMI) oraz głośników 5.1 lub 2.0 (tymczasowo jeśli będzie to łatwiej ogarnąć), a za jakiś czas wyposażyć się coś z wejściem S/PDIF.
    Głośniki 5.1 to Logitech X-530 o takim układzie wejść:

A wspomniane 2.0 to Logitech X-140, podłączane pojedynczym jack'iem:

Układ wejść/wyjść w X ONE przedstawia się nastepująco:

Zdaję sobie sprawę, że niewiele osób na forum ma dostęp do Xboxa ONE, ale może ktoś już się z tym borykał albo potrafi rozwiązać sprawę z czysto teoretycznego podejścia ;)

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!

2. Lotnik421 Xbox One

3. akir

akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Nie podlaczysz pod takie glosniki