1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak przerobić obraz gry z LT 2 na LT3 ?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez zabako, Kwiecień 25, 2012.

1. zabako

zabako Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem początkującym użytkownikiem xboxa360 250 gb z LT 3 i do tego mam nagrywarke ihas z softem Firmware LT-MAX c4eva Liteon Ihas 124-624 B

Do tej pory nagrywałem starsze gry z zabezpieczeniem xgd2 i wszystko działało ładnie ale teraz chce sobie nagrać NBA_2K12_PROPER_READNFO_USA_RF-XBOX360-RRoD

Zgodnie z poradnikiem jak nagrywać gry pod lt 3 przeskanowałem obraz abgx360 i wyświetliło się "The first 12 sectors of topology data are blank," czyli że obraz jest przygotowany pod LT 2 co musze żeby dodać topologię - czyli żeby gra dzałała pod LT3 ?

Mam nadzieję że nikt z administracji nie wlepi mi warna bo naprawde szukałem na rożne sposoby i nie mogę się do kopać do jednoznacznej odpowiedzi ::fat:

2. Lotnik421 Xbox One

3. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Przepuść gre przez ABGX 1.0.6 z tymi opcjami, pewnie nie masz Autofix na Level 3, nie zaznaczaj opcji Disable Writes
    i56.photobucket.com/albums/g163/Ankoholik/1.jpg
    Powinno, wyświetlić na zielono: "Topologydata is curently verificed"
    Później, nagrasz Ihasem, oczywiście zflashowanym i możesz wrzucić gre na dysk.