1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak przerobić xbox 360 premium?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez marcol13, Czerwiec 15, 2011.

1. marcol13

marcol13 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.
    Jestem kompletnie zielony co do xboxa.
    Chciałbym przerobić mojego x'a LT
    Kumpel ma gry na wersję Ixtreme 1.6 więc akurat mam zapewnione stado gier.
    Bo w nowe nie opłaca się inwestować.
    Jeszcze musiał bym tylko sprawdzić jaki mam napęd ;p
    Mam xboxa 360 premium z 2008 roku z hdmi. 60 gb dysk.

Może mi ktoś dać linka? Z góry dzięki

2. Lotnik421 Xbox One

3. Ciesiel91

Ciesiel91 V.I.P V.I.P

Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Jak jesteś kompletnie zielony, to nie kombinuj, tylko daj konsolę do przerobienia komuś, kto się na tym zna.

4. pawlenko

pawlenko Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    powiem Ci tak jak koleś nie boi się ryzykować to zawsze się nauczy . Flash napędów nie jest wcale trudny , tyle opisów jest w sieci że szook . Ja sam flashowałem konsolę i nie miałem zielonego pojęcia co i jak . Pierwszy flash jaki zrobiłem zajął mi 3h. Dzisiaj sam robię sobie układ zasilający PC->Lite-On DG-16D4S między innymi właśnie dzięki temu forum udało mi się zaoszczędzić kasę i uratować innym dupsko.

5. Ciesiel91

Ciesiel91 V.I.P V.I.P

Polubienia:
    34