1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak przywrócić orginalny FW Ihasa 124B

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Colthar, Październik 28, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Colthar

Colthar Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Witam, mam wgrany jakiś fw w Ihasie 124B który pozwalał na wypalanie gier na xbox 360, nie ja go wgrywałem więc jestem zielony. Ihas zaczął chrzanić płytki i chcę przed wysłaniem go na gwarancje zrobić reflash, jednak nie wiem jak przywrócić orginalny fw napędu, żeby potem wgrać ten od c4eva. Szukałem w google ale marne skutki. Z góry dzięki.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Prisonbull

Prisonbull Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Wgrywasz tym samym sposobem co ten modyfikowany... Zgodnie z instrukcją powinieneś zrobić kopię oryginalnego fw.

4. Colthar

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    tak, tylko co jeśli nie mam tej kopii, bo to fw wgrywał kolega i niestety nie zrobił kopii orginalnego, czy mogę w jakiś sposób przywrócić orginalny fw spowrotem?

5. TigraTeam

TigraTeam Banned

Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
    sciagnij sobie na stronie litka pewnie jest

6. TheOFF

TheOFF V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    341
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    UK
    Pewnie, że możesz go przywrócić.