1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak sie ustawia predkosc odczytu ??

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez sOrOwEczkA, Czerwiec 15, 2008.

1. sOrOwEczkA

sOrOwEczkA Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Mam pytanie takie jak w temacie a chodzi mi o to bo jestem jeszcze zielony i wie ktos jak sie zmienia predkos odczytu z 12x na 8x??I jak to sie sprawdza czy mam 8 czy 12??Dziekuje i pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. przeo_91

przeo_91 Guest

Odp: Jak sie ustawia predkosc odczytu ??

Zależy jaki sobie wgrasz soft, np. soft z prędkością 12x albo 8x, 5x,2x jest tak że soft który automatycznie możesz zmienić odczyt (Xtreme) wkładając orginała do napędu odczyt zmienia się z 12x na 4x i na odwrót.

PS. Polecam iXtreme 8x najlepszy soft do napędu :)

4. grzech1991

grzech1991 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa

a ja polecam 12x - najlepszy soft do napędu

5. spike200

spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk

A ja za to polecam 5x i 12x dla BenQ. Ze wszystkich prędkości, które sprawdzałem to tylko na tych dwóch gta nie miało problemów z doczytywaniem tekstur. Sam używam 5x i jestem bardzo zadowolony ;)

6. cux

cux Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18