1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak to jest z tą gwarancja ?

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez TardySauce21, Kwiecień 7, 2014.

  1. TardySauce21

    TardySauce21 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 15, 2013
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Berlin
    Jak to jes z tą gwarancja ? znaczy wszystko wsumie wiem ale nirozumiem jak to jest z kurieem ups czy by mogl by mi wyjasnic czy to sam musze wezwac czy jak :D ?

    Z gory dzieki :D
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxankazuya

    maxankazuya Banned Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2012
    Posty:
    836
    Polubienia:
    95
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Rejestryjesz konsolę na xbox.com, zgłaszasz usterke na xbox.com, musi zostac zaakceptowane (ok 30min) dostajesz na maila dane dla paczki do wydrukowania- drukujesz, zapakowywujesz konsolę (jest wyjasnione jak w czym i bez czego ;)) i zamawiasz poprzez strone UPS kuriera do domu (wszystko przyjdzie Ci na maila) kurier odbiera paczke z naklejonym przez Cb wydrukiem (oczywiście nic nie placisz) i po jakiś 10dniach przywozi Ci naprawioną/nową konsole do domu (w 'gratisie' dostaniesz miesiac na golda i pisemne przeprosiny za zaistniała sytuację) - proces caly czas mozesz obserwować na xbox.com- dojazd, naprawa,
     
Wczytywanie...

Poleć forum