1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jak wygląda zabijanie graczy w Tom Clancy's The Division?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 14, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W poprzednich wiadomościach opisaliśmy tak zwaną Mroczną Strefę będącą miejscem, gdzie w trakcie gry w Tom Clancy's The Division może dojść do walki pomiędzy graczami. Co się jednak wydarzy, jak postanowimy wraz z grupą zabić innego z grających? Przekonajmy się.

    Do sieci trafiło całkiem interesujące wideo, dość szczegółowo opisujące, co się stanie, gdy zaczniemy zabijać innych graczy w Tom Clancy's The Division. Do interakcji może dojść w Mrocznej Strefie, która jest wycinkiem gry, gdzie walka pomiędzy graczami jest dozwolona. Przynajmniej w teorii.

    W praktyce zabicie gracza spowoduje nałożenie na nas statusu "Rogue". Objawia się on tym, że nad naszą postacią pojawi się czerwone kółko, a na samego bohatera zostanie nałożona nagroda. Im więcej graczy zabijemy, tym ta będzie wyższa.

    Zabijanie graczy zwiększy także nasz poziom "zdrady". Jest ich łącznie pięć. Na pierwszym poziomie status Rogue utrzyma się na nas przez dwie minuty. Potem zniknie. Jeśli jednak będziemy dalej zabijać graczy, czas wzrośnie do pięciu minut. Jeśli jakimś cudem nie zginiemy w ich trakcie, dostaniemy dotychczas skumulowaną nagrodę, a status zniknie, co czyni cały proces dosyć opłacalnym.

    Warto jednak wiedzieć, że nie jest to cała mechanika dotycząca statusu Rogue. Po pierwsze, inni gracze mogą nas wtedy zabić bez jakichkolwiek kar. Bardziej jednak kłopotliwym jest to, że w trakcie śmierci jako Rogue, stracimy trochę doświadczenia. Przejdzie one na gracza, który nas zabił. Efektem tego jest to, że w gruncie rzeczy, warto w trakcie gry wcielić się w łowcę nagród.



     
Wczytywanie...

Poleć forum