1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jaką gitare?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez SlaSher, Sierpień 10, 2009.

  1. SlaSher

    SlaSher Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2008
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Braniewo
    Mam zamiar kupić nową gitarę od gry Guitar Hero, bo stara Xplorer mnie wkurza, bo sama mi strumuje ;/

    I teraz szukam takiej, która by nie miała tego problemu i za szybko się sama nie rozwaliła.

    Mam oczywiście wybór tylko między Les Paul z GH 3 a gitara z GH: WT, którą byście polecali i która w czym jest lepsza od drugiej?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Killus_PL

    Killus_PL Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Świnoujscie
    Elo czy ja wiem czy się czymś one różnią,sama się nie rozwali chyba że chcesz nią robić boom o ziemie:D weź WT i gdzie chcesz tą gitare kupić?
     
  4. sheriffxPL

    sheriffxPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 16, 2009
    Posty:
    353
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    WT bierz, mojemu kumplowi po paru miechach ta z gh3 zaczela sama strumować i przyciski nie łączą...
     
  5. SlaSher

    SlaSher Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2008
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Braniewo
    Czyli raczej wezmę od WT ; )

    A myślę kupić na Allegro i wydaje mi się, że taniej nie dostane. Oczywiście nówke.
     
  6. KrzQ

    KrzQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2008
    Posty:
    494
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin,Doncaster
    tak to bedzie najlepsza gitara WT
    na ebay sa taniutkie te gitary;)
     
  7. sheriffxPL

    sheriffxPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 16, 2009
    Posty:
    353
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    na ebay'u kupuj :) ponieżej 100 zł możesz kupić. Za GHIII + gitara nówka w usa 70 zł
     
  8. SlaSher

    SlaSher Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2008
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Braniewo
    Tylko droga dostawa raczej będzie z eBaya ;s i lekko taniej będzie niż na allegro ale do tego będzie dłużej szło ;/
     
  9. KrzQ

    KrzQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2008
    Posty:
    494
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin,Doncaster
    ta ale np, mozesz zaproponowac kupno z kims wtedy oplata za przesylke dzieli sie na 2, 3 a moze 4
    ja bym byl chetny na takie cos zebys zamowil 2 gitary a ja bym ci kase przelal za jedna i za polowe kosztow przesylki wiec gitara by kosztowala gora 100zl
     
  10. lukasso44

    lukasso44 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 1, 2009
    Posty:
    15
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    sorki, że odświeżam, ale mam jedno małe pytanko.
    Otóż czy gitara a amerykańskiej wersji gry (NTSC) będzie działała z wersją europejską, na konsoli PAL??
    Z góry thx
     
  11. tony.sanchero

    tony.sanchero Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2009
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Raczej tak, ale niech szanowna brać sie wypowie :)
     
  12. nazwauzytkownika

    nazwauzytkownika Banned

    Dołączył:
    Listopad 24, 2009
    Posty:
    69
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    jak dla mnie to tylko rock bank mam caly zestaw i gitara o wiele lepsza od kazdej z gh
    ladniejsza wygodniejsza
    to oczywiscie moje zdanie bo mi na gh sie kiepsko gralo
     
  13. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    NIe no kolego pojechales po bandzie.Od kiedy to gitary maja blokade regionalna...?
     
Wczytywanie...

Poleć forum